هفته بیستم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: برعکس نتیجه از کیفیت بازی رضایت ندارم؛ تمامی تلاش خود را برای پیروزی و سربلندی استقلال انجام می دهیم

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن گفت: از نتیجه بازی رضایت دارم ولی از کیفیت بازی اصلا رضایت ندارم. 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* برعکس نتیجه از کیفیت بازی رضایت ندارم

بازی اصلا خوبی نبود، حریف 5-4-1 بازی می‌کرد و کیفیت بازی پایین آمده بود. از نتیجه بازی راضی هستم اما از کیفیت بازی رضایت ندارم.

* تمامی تلاش خود را برای پیروزی و سربلندی استقلال انجام می دهیم

 فیلم گریه کودک استقلالی پس از شکست مقابل الاهلی را دیده‌ام اما قبلا هم گفته ام که من و تمامی بازیکنان استقلال تمامی تلاش خود را برای پیروزی و سربلندی استقلال انجام می دهیم و اگر گاهی نتایجی می‌گیریم که گاهی یک کودک استقلالی گریه می‌کند عذرخواهی می کنم و سعی می‌کنم بهتر نتیجه بگیریم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

داوران هفته بیستم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و ذوب آهن!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتقاد محمد نوریفر از صدا و سیما و شبکه 3 به دلیل تبعیضات رنگی

ی فوریه 23 , 2020
مدیر رسانه ای باشگاه استقلال پس از دیدار مقابل ذوب آهن از صدا و سیما و شبکه 3 انتقاد کرد. به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال که همراه فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن شرکت کرده بود از اقدامات تبع...