هشدار یک مار گزیده به مدیران استقلال

به گزارش مشرق، محمد رویانیان در مورد اینکه اهالی فوتبال اخراج وینفرد شفر از استقلال و جلوگیری از ورود او به تمرین این تیم را با نوع کنار گذاشتن مانوئل ژوزه مقایسه می‌کنند، اظهار داشت: اینکه شفر به مانند ژوزه بعد از کنار گذاشته شدن از کادر فنی سر تمرین تیمش می‌رود و پسرش از راه ندادن او به محل تمرین فیلم می‌گیرد نشان می‌دهد که او هم برنامه‌هایی دارد. ژوزه مربی‌ای بود که به این گونه کارها وارد بود و به برنامه کارهای خود را پیش برده و در نهایت از ایران فرار کرد تا نتوانیم با او توافق کنیم. اگرچه عملکرد مدیران بعد از من در پرسپولیس کمک خیلی زیادی به پرونده ژوزه کرد و به نوعی به وی قدرت داده شد. متاسفانه مسئولان بعد از من در پرسپولیس پیگیر پرونده ژوزه نشدند و او هم خیلی خوب نقشه‌هایش را پیش برد اما اگر من می‌ماندم اجازه نمی‌دادم ژوزه به هدف‌هایش برسد.

بیشتر بخوانید:

شوک بی موقع به مغز استقلال / شفر را ژوزه نکنید!


خودزنی در باشگاه استقلال / اقدامی که شفر را سر لج می‌اندازد!

وی خطاب به مدیران باشگاه استقلال نیز یادآور شد: به استقلالی‌ها توصیه می‌کنم که تکلیف شفر را تا زمانی که هست مشخص کنند و این کار را به آینده موکول نکنند. اینکه شفر خودش سر تمرین رفته و خواسته از اتفاقاتی که رخ می‌دهد فیلمبرداری شود یعنی اینکه او هم برنامه‌هایی دارد. اگر هم شفر بدون اطلاع ایران را ترک کرد از طریق مراجع قانونی سریع پیگیر شده و از او شکایت کنند، کاری که ما در پرسپولیس کردیم اما مدیران بعدی پیگیر نشدند و کار به جایی رسید که ۳۰۰ هزار دلار طلب مانوئل بعد از چند سال با جریمه چند برابری مواجه شد.

رویانیان در پایان یادآور شد: قطعاً افرادی هستند که به این مربیان خارجی مشاوره می‌دهند تا چگونه بتوانند از باشگاه‌ها پول بگیرند. اقدام امروز شفر هم مطمئناً پشت پرده‌ای دارد و افرادی پشت این ماجرا هستند که او را راهنمایی می‌کنند. امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال از اتفاقی که برای مانوئل ژوزه و پرسپولیس رخ داد درس بگیرند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دام خطرناک برای پرسپولیس

س آوریل 30 , 2019
به گزارش مشرق، اگر استقلال موفق به شکست پدیده می‌شد، به ۳‌امتیازی رقیب سنتی می‌رسید و در این شرایط قرمزها باید با فشار روانی شدید مقابل تراکتورسازی قرار می‌گرفتند. در این صورت پرسپولیس فرصت شکست نداشت و همین «ترس» شاید به ضرر تیم برانکو تمام می‌شد؛ مخص...