هروویه میلیچ: هنوز مطالباتم پرداخت نشده است؛ امیدوارم مسابقات فوتبال هر چه سریعتر شروع شود

هروویه میلیچ

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال گفت: تا این لحظه پولی به حسابم واریز نشده و در این مدت فقط شنیده‌ام که قرار است طلبم پرداخت شود.

 به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع چپ کروات تیم فوتبال استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه آیا مطالبات وی توسط باشگاه استقلال پرداخت شده است، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

         

آیا مطالبات شما توسط باشگاه استقلال پرداخت شده است؟

تا این لحظه پولی به حسابم واریز نشده و در این مدت فقط شنیده‌ام که قرار است طلبم پرداخت شود.

* باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرده مطالبات شما پرداخت شده و وقتی چنین موضوعی توسط باشگاه اعلام می‌شود باید آن را پذیرفت؟

همانطور که گفتم تا این لحظه پولی به حساب من واریز نشده است. باید ببینم طی ساعات آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

* شایعه شده مسابقات لیگ از 21 خرداد ماه برگزار می شود و به نظر می‌رسد در صورت دریافت مطالبات باید در تمرینات استقلال شرکت کنید؟

همین که می‌شنویم تمرینات و بازی ها قرار است به زودی شروع شود خبر خیلی خوبی است. امیدوارم مسابقات فوتبال هر چه سریعتر شروع شود.

 اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

هروویه میلیچ: به دلیل لطف هواداران استقلال قراردادم را فسخ نکردم؛ طلب من و دیاباته حدود 400 هزار دلار است!

گل بود به سبزه نیز آراسته شد/ پروژه فراری دادن بازیکنان استقلال دوباره کلید خورد؛ دیاباته و میلیچ در یکقدمی فسخ قرارداد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رمضانی: مخالف شروع مسابقات لیگ هستیم

د مه 11 , 2020
به گزارش مشرق، سعید رمضانی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر و بلاتکلیفی تیم‌ها اظهار داشت: ما مخالف برگزاری مسابقات نیستیم، اما نه با این شرایطی که الان موجود است.کشورهای اروپایی که امکانات بسیار بیشتری دارند به مشکل برخورد کردند و باتوجه به این که ...