هجمه‌ای که علیه مجیدی به راه افتاده عادی نیست

به گزارش مشرق، سهراب بختیاری‌زاده، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی درخصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: برای کسب موفقیت در یک باشگاه باید همه ارکان تمرکز و حواس خود را روی این هدف مشترک بگذارند و اگر در یک بخش وظایف به درستی انجام نشود، همه چیز به هم می‌ریزد. در این بین طبیعی است که وقتی تیمی موفق نشود همه از سرمربی جواب می‌خواهند و اوست که باید پاسخگوی مشکلات پیش آمده باشد اما در شرایطی که استقلال در آن قرار گرفته بی انصافی است که همه تقصیرات به گردن فرهاد مجیدی بیندازیم. این هجمه‌ای که علیه مجیدی به راه افتاده عادی نیست و برای من جای تعجب دارد.

او در ادامه با اشاره به تساوی استقلال مقابل سایپا ادامه داد: استقلال در بازی با سایپا بازی خوبی ارائه داد. اغلب کارهایی که یک تیم فوتبال باید در مستطیل سبز ارائه دهد را در بازی با سایپا از استقلال دیدیم. البته استقلال نقاط ضعفی هم در این دیدار داشت که به اعتقاد من به مسائل فنی برنمی‌گردد و فقط روحی و روانی است. استقلالی‌ها این روزها با آرامش و جسارت در زمین بازی نمی‌کنند. انگار استرس دارند و باید به آنها آرامش روحی و روانی تزریق شد. این موضوع نه مشکل پیچیده‌ای است نه فاجعه که حل نشود و نباید این همه برای استقلال حاشیه و دردسر درست شود.

بختیاری‌زاده افزود: در چنین روزهای سختی است که یک سرمربی و تیمش به حمایت و آرامش نیاز دارند. الان هم استقلال و مجیدی روزهایی را سپری می‌کنند که دوای دردشان فقط آرامش و دوری از حاشیه است. مدیریت و هواداران استقلال در این روزها باید صبور باشند و از کادر فنی حمایت کنند. من می‌دانم نتیجه هر بازی برای استقلالی‌ها مهم است اما مشکلات این روزهای استقلال آن‌قدر بزرگ و حاد نیست که رسانه‌ها و جامعه فوتبال به آن دامن می‌زنند. نباید به خاطر یک شکست و یک تساوی جو متشنج شود و حرف از استعفا و برکناری فرهاد به میان بیاید.

مدافع استقلال در دهه هشتاد با بیان اینکه مجیدی باید با فشارها کنار بیاید، گفت: فرهاد آنقدر حرفه‌ای هست که خودش بداند این فشارها در فوتبال طبیعی است. فشار و استرس و نتیجه نگرفتن جزیی از فوتبال است و قشنگ نیست که حرف از استعفا و اخراج به میان بیاید. هنوز چیزی تمام نشده و استقلال همچنان برای کسب سهمیه آسیایی فرصت دارد اما اگر هم سهمیه نگرفت چیزی تمام نشده و دنیا به پایان نرسیده است. استقلال باید به فرهاد فرصت دهد چون دوای درد این تیم ثبات است و الان وقت این نیست که فرهاد را بیخ دیوار بگذاریم و او را محاکمه کنیم. کادر فنی استقلال الان به اعتماد به نفس و زمان نیاز دارد و باید استرس از خود فرهاد و بازیکنان استقلال دور شود.

بختیاری‌زاده درباره اینکه چه توصیه‌ای به فرهاد مجیدی دارد، خاطرنشان کرد: از فرهاد می‌خواهم تمرکزش را روی کارش بگذارد و آرامش داشته باشد. کاملا مشخص است استقلال این روزها شاداب نیست و بازیکنان از نظر روحی در وضعیت خوبی نیستند. ممکن است دلیل این شرایط دوری استقلالی‌ها از صدر جدول و ناامید شدن از قهرمانی باشد. با این حال فرهاد باید تمام تلاشش را برای بازسازی روحی بازیکنان انجام دهد که آنها هم بتوانند ضعف های فنی خود را برطرف کنند.

منبع: برنا

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پشت پرده جدایی استراماچونی باعث رفتنم شد/آقای رئیسی! آماده‌ام اموالم را بررسی کنید/ با استعفایم از استقلال مردانگی کردم

چ جولای 1 , 2020
به گزارش مشرق، علی‌فتح‌الله‌زاده چندی پیش توسط مسعود سلطانی‌فر به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد اما در کمتر از ۲ هفته فعالیت در این باشگاه از سمت خود استعفا کرد. بعد از جدایی فتح‌الله‌زاده از استقلال شایعات فراوانی در مورد چرایی استعفای وی مطرح و...