نکونام برود من هم می‌روم

به گزارش مشرق، سعید آذری با اشاره به اتفاقات بازی تیمش با تراکتور، گلایه‌هایی را از داور این مسابقه مطرح کرد که متن کامل این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید.

* فولاد تسلیم تصمیمات غلط داور شد

من ناراحتم از اینکه خیلی‌ها در نظر نمی‌گیرند که چه اتفاقاتی باعث شکست یک تیم می‌شود. کسی که کوچک‌ترین تأثیری در باخت فولاد نداشت، مورد هجمه قرار گرفت. تیم ما مقابل تراکتور در فضایی برفی و سخت، فوتبال خوبی بازی کرد و فقط تسلیم تصمیمات غلط داور شد.

* ممبینی خوزستانی نبود همه چیز را می‌گفتم

کاش هدایت ممبینی خوزستانی نبود، آن وقت همه مشکلات را بیان می‌کردم. سه هفته پیش در مورد زاهدی‌فر به آقای ممبینی گفتم که اشتباه قضاوت کرده اما قبول نکرد و مدعی شد تصمیم او درست بوده است. زاهدی‌فر در کمتر از یک هفته آن عملکرد عجیب را در بازی استقلال و سپاهان انجام داد. تعجب می‌کنم چرا امروز ما باید قربانی اشتباه داور شویم؛ در حالیکه همه چیز را بارها و بارها تذکر می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

باشگاه فولاد خوزستان از داور بازی با تراکتور شکایت می‌کند

* اگر سکوت کنم، در حق شرکت فولاد اجحاف کرده‌ام

وقتی تلاش‌های نکونام را می‌بینم، تأسف می‌خورم که تیمم قربانی اشتباهات داوری شده است. مدام می‌گویند اشتباهات سهوی است. مگر اشتباه عمدی هم داریم؟ متأسفانه در ذوب‌آهن هم همین اتفاقات افتاد و به خاطر این اشتباهات، یک مربی قربانی شد. تا کی باید مقابل این مسائل سکوت کنم؟ یک مدت می‌گفتند آذری حرف می‌زند و فوتبال ما را به هم می‌ریزد. هر روز به کمیته انضباطی می‌رفتم و توضیح می‌دادم اما دیگر نمی‌توانم سکوت کنم. اگر ساکت باشم، در حق سرمایه‌گذارم که شرکت فولاد است، اجحاف کرده‌ام. بازیکن تراکتور در دو قدمی داور، توپ را به دست زد ولی این مسئله را نمی‌بیند؛ چرا؟

* چرا طالقانی و ممبینی از حق تیم‌های خوزستانی دفاع نمی‌کنند؟

اگر با سعید آذری بد هستید، یک کلام به او بگویید به خانه‌ات برو تا این کار را انجام بدهم. طالقانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون است و ممبینی رئیس کمیته داوران. سؤال من این است؛ چرا از حق تیم‌های خوزستانی دفاع نمی‌کنند؟ مگر خوزستان گناه کرده که اینچنین ظلم ببیند؟ 

* با اینستاگرام مربی عوض نمی‌کنم، تا من هستم نکونام هم هست

از قول من بنویسند تا زمانی که آذری مدیرعامل فولاد است، نکونام هم مربی این تیم خواهد بود. با اینستاگرام یا توهین و فحاشی مربی عوض نمی‌کنم. فرکی و پورموسوی با همین روش قربانی شدند اما با توجه به اختیاراتی که علی محمدی و هیأت مدیره باشگاه فولاد به من داده، هرگز مربی‌ام را عوض نخواهم کرد. اگر قرار شد روزی جواد نکونام از اینجا برود، من هم با او خواهم رفت. این را یکسری‌ها بدانند چون اجازه نمی‌دهم با رفتارهای خاص به اهداف‌شان برسند.

* بهاروند هم باید به فکر داوری لیگ باشد

بهاروند رئیس سازمان لیگ است. او هم باید به فکر داوری مسابقات باشد. من فردا صددرصد از داور بازی شکایت می‌کنم اما جالب است که بدانید، هیچکس به صحبت ما گوش نمی‌کند. آقایان الان این مصاحبه را می‌خوانند و فردا فوری من را احضار می‌کنند و جریمه در نظر می‌گیرند. پس حق تیم‌هایی که نابوده شده‌اند چه می‌شود؟ 

* آقایان! اگر کار بلد نیستید، بروید 

آقایان نمی‌گذارند ما در بازی‌ها برنده شویم. چرا فولاد نباید الان 26 امتیازی باشد؟ اتفاقی که در محوطه جریمه تراکتور رخ داد، اگر در محوطه جریمه ما می‌افتاد، قطعاً پنالتی می‌گرفتند. از نکونام دفاع می‌کنم چون قهرمان ملی بوده و می‌خواهم به مربیان جوان کمک کنم. مطمئن باشید اگر لازم باشد از فوتبال بروم، این کار را انجام می‌دهم اما نمی‌گذارم به مربی‌ام از لحاظ شخصیتی آسیب برسد. تلاش می‌کنیم که اخلاق‌مدار باشیم ولی آقایان با تصمیمات‌شان کاری می‌کنند که فردا کارخانه فولاد بگوید دیگر نمی‌‌خواهیم تیم‌داری کنیم. آقایان اگر کارتان را بلد نیستید، بروید. داور به یک بازیکن دو بار کارت نشان می‌دهد و وقتی اشتباهش را می‌فهمد، به جای پذیرفتن آن، می‌گوید به بازیکن بغلی کارت داده بودم. ما نمی‌دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را.

* لازم باشد با نکونام از فولاد می‌روم که نشان بدهم عاشق میز و صندلی نیستم

قرار است همه برنامه‌ها را از نکونام بگیرم تا برای نیم‌فصل دوم با قدرت‌تر از گذشته کار کنیم. اجازه نمی‌دهم یکسری آدم از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و نکونام را خراب کنند. متأسفانه به خاطر اشتباه داوری، همه را قربانی می‌کنند ولی کسی نیستم که پشت مربی‌ام را خالی کنم. یک بار برای همیشه اگر لازم باشد، با مربی‌ام تیمم را ترک می‌کنم که آقایان بدانند من عاشق میز و صندلی نیستم.

* پیشنهاد استقلال به من برای مدیرعاملی صحت ندارد

آذری در پاسخ به این سؤال که پیشنهاد استقلال به وی چقدر صحت داشته است،گفت: این حرف دروغ محض است. من به فولاد تعهد دارم و تا روزی که در اینجا هستم، برای فولاد خواهم جنگید. دست مردم را هم می‌بوسم که در این مدت تلاش کردند و از ما حمایت کردند. نمی‌دانم این شایعات از کجا مطرح شده ولی هیچ‌کدام‌شان صحت ندارد.

* چرا فولاد باید 15 بازی کند و بقیه تیم‌ها 12 بازی

فولاد تنها تیمی در جدول است که 15 بازی کرده است. چرا ما  15 بازی کرده‌ایم و بقیه 12 بازی یا 13 بازی؟ جالب است برنامه‌ داده‌اند که ما باید اولین دیدار نیم‌فصل دوم‌مان را هم برگزار کنیم. یکی به من بگویید این چه قانونی است که ما سه بازی از همه بیشتر کرده‌ایم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاهین می‌تواند برای استقلال خطرساز باشد

ش دسامبر 14 , 2019
به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص اتفاقات باشگاه استقلال، گفت: نمی دانم چرا بعضی از این آقایان اینقدر بی مسئولیت هستند. اگر واقعا راهکاری نداشتند نباید این پست را اشغال کرده و کارشان را ادامه می دادند. سالها که می شنویم پیشگیری بهتر از درمان است&...