نقش ویژه پاتوسی در نتایج استقلال

به گزارش مشرق، قرارداد پاتوسی با بنی‌یاس امضا شد تا ستاره طلایی استقلال بعد از یک نیم‌فصل حضور در ایران، هواداران آبی‌پوش را ترک کند. بازیکنی که در لیگ هر وقت برای استقلال گل زده بود یا پاس‌گل داده بود، استقلال برنده شد. در آسیا هم در مسابقاتی که پاتوسی پاس‌گل داد، استقلال حداقل یک مساوی از حریف گرفت. 4 گل و 2 پاس‌گل پاتوسی نقش ویژه‌ای در روزهای پرامید استقلال داشت. پاتوسی در یک‌نیم‌فصل، آمار ویژه‌ای خلق کرد.

پاتوسی برای دلبری از هواداران استقلال فقط یازده دقیقه زمان لازم داشت. این بازیکن در دقیقه یازدهمِ نخستین بازی‌اش برای استقلال، سانتری از روی نقطه کرنر ارسال کرد که عماد میرجوان مهاجم پارس‌جنوبی‌جم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در ادامه همان مسابقه، پاتوسی یک گل هم زد تا حضورش در استقلال را با یک برد و یک گل جشن بگیرد.

پاتوسی برای اینکه نشان دهد کیفیت بازی با پارس‌جنوبی‌اش اتفاقی نبوده، ذوب‌آهن را هم گل باران کرد. در ابتدا شوتی زد که ریباند آن را فرشید اسماعیلی مقابل دروازه خالی گل کرد. سپس یک گل زد و یک پاس‌گل هم داد تا در دو مسابقه‌ای که به میدان رفت، روی هر 5 گل استقلال تاثیر مستقیم داشته باشد و آبی‌ها هم شش امتیاز کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

استقلال به دنبال کسی که پاتوسی را فراری داد!

پاتوسی در هفته هجدهم و نوزدهم بازی کرد و هفته بیستم با یک گل به ترکیب استقلال برگشت. بعد از آن در دقیقه 96 بازی با سپاهان، پاتوسی دیرترین گل تاریخ لیگ برتر استقلال را به ثمر رساند تا شفر به آسمان پرتاب شود و استقلال برای رسیدن به صدر جدول خیز بردارد. پاتوسی هفته بعد از آن هم بدون توقف، به پاس‌گل‌هایش ادامه داد و تک گل سه امتیازی و تماشایی را برای مهدی قائدی ارسال کرد تا همچنان استقلال با این نمایش پاتوسی امیدوار به کسب جام باشد.

در آسیا هم اولین امتیاز استقلال روی پاس‌گل پاتوسی کسب شد. اولین برد استقلال با پاس گل دقیقه پنجم پاتوسی ثبت شد و در دومین برد استقلال هم پاتوسی یک پاس‌گل داده بود.

در جام حذفی هم استقلال پیش از خرید پاتوسی حذف شده بود تا حاصل تلاش این بازیکن در استقلال، زدن 4 گل و ارسال 5 پاس‌گل بوده باشد. حالا استقلالی‌ها با از دست دادن این ستاره، باید در بازار نقل‌وانتقالات جایگزینی در حد او بخرند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۰ تیم هم از سر لیگ برتر ایران زیاد است/ هر تیمی شرایط اولیه را ندارد بفرماید لیگ یک!

ی جولای 14 , 2019
سرویس ورزش مشرق – سالها پیش که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت برای عقب نماندن از چرخه فوتبال دنیا همه اعضای خود را وادار به حرفه ای شدن و برگزاری لیگ با شرایط پیشرفته کند لیگ آزادگان فوتبال کشورمان نیز شامل این تصمیم شد!ابتدا سختگیری ها خیلی شدید نب...