نقشه فکری برای عبور از استراماچونی

به گزارش مشرق، استقلال در شرایطی عصر شنبه مقابل سایپای تهران قرار می‌گیرد که از ۱۱ بازی گذشته خود ۲۲ امتیاز کسب کرده و در صدرجدول رده بندی قرار گرفته است. این امتیازگیری در سال های گذشته بی سابقه بوده و باعث شده تا آمار خوبی برای محمود فکری به عنوان سرمربی رقم بخورد.


استقلال در حالی با فکری ۲۲ امتیاز تا پایان یازدهمین مسابقه اش کسب کرده که این تیم در زمان سرمربیگری آندره‌آ استراماچونی از ۱۲ بازی ۲۲ امتیاز گرفته بود و در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت.

بیشتر بخوانید:

تیم ایتالیایی به‌دنبال جذب مهاجم استقلال


حالا محمود فکری با یک بازی کمتر تیمش را هم امتیاز با تیم استراماچونی می‌بیند و این فرصت را دارد تا از مربی ایتالیایی پرآوازه جلو بزند. تیم تحت هدایت فکری در شرایطی که فردا یک امتیاز هم از بازی با سایپا بگیرد، از رکورد تیم استراماچونی عبور می‌کند تا رسما موفق ترین مربی چند سال اخیر آبی ها فکری باشد.


فکری همین حالا از نظر نتیجه گیری رکورد وینفرد شفر وفرهاد مجیدی را شکسته و با عبور از رکورد استراماچونی می‌تواند آمارهای خود را بهبود ببخشد و به سرمربی محبوب تری نزد آبی‌ها تبدیل شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احتمال نیمکت‌نشینی قایدی در بازی با سایپا

ج ژانویه 22 , 2021
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال فردا (شنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت. محمود فکری ، سرمربی تیم استقلال برای این دیدار سیداحمد موسوی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. همچنین آرش رضاوند به...