نشست فکری با دکتر نوروزی؛ بازگشت کادر پزشکی؟

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون بازگشت کادر پزشکی استقلال به این تیم مطرح اما هر بار این شایعات تکذیب شد.

مصاحبه محمود فکری در برنامه فوتبال برتر و همچنین پاسخ دکتر نوروزی به سرمربی استقلال باز هم این شایعه را قوت بخشید که کادر پزشکی پیشین این تیم به جمع آبی پوشان باز می گردند اما اتفاق رخ داده در فرودگاه دوحه برای تیم پزشکی با سابقه استقلال قابل هضم نبود.

بیشتر بخوانید:

دکتر نوروزی باید به خاطر هواداران برگردد

بعد از همه این اتفاقات نشستی روز گذشته بین محمود فکری و دکتر نوروزی و دکتر ستوده برگزار و صحبت های زیادی در این زمینه مطرح شد.

کادر پزشکی تیم استقلال از واکنش فیزیکی حسین حسینی با دکتر ستوده  به شدت ناراحت بوده و در این خصوص با سرمربی آبی پوشان صحبت کردند. اگرچه این نشست دوستانه بین طرفین برگزار و در خصوص مسائل مختلف بحث شد اما با توجه به عقد قرارداد باشگاه استقلال با 3 عضو جدید، دکتر نوروزی اعلام کرد بهتر است باشگاه به قرارداد خود نسبت به این نفرات پایبند باشد.

همچنین وی خطاب به محمود فکری و همکارانش گفت که از هیچ کمکی به مجموعه استقلال دریغ نخواهد کرد و  مثل همه این سالها کمک حال این تیم خواهد بود. 

دکتر سیاهپوش به عنوان پزشک جدید تیم فوتبال استقلال معرفی شده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرفاوی: پورحیدری گفت آمده‌ام سرت را ببُرم!

چ نوامبر 4 , 2020
به گزراش مشرق، صمد مرفاوی در سالروز بزرگداشت منصور پورحیدری و در توصیف پدر معنوی استقلال اظهار داشت:‌ منصورخان اسنیان بزرگ و شریفی بود که شخصیت بالایی داشت. این باعث افتخار من بود که در استقلال با مربی کارکردم که واقعا شرافت داشت. انسان صادقی بود که...