نتیجه دربی ربطی به جایگاه جدولی ندارد

به گزارش مشرق، محمدرضا شکورزاده در مورد پیش بینی اش از نتیجه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال گفت: دربی ربطی به شرایط دو تیم در جدول ندارد. بارها اتفاق افتاده تیمی که ضعیف‌تر بوده توانسته در این دیدار پیروز باشد. بنابراین برای دربی باید تمرکز لازم داشت و هر تیمی که آرامش داشته باشد می‌تواند در این دیدار موفق شود.

شکورزاده اظهار داشت: نقش باتجربه‌ها در این دیدار بسیار زیاد است. آنها با توجه به اینکه دربی‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند، می‌دانند چطور باید مقابل حریف قرار بگیرند. با تجربه‌هایی مثل ورویا غفوری، ارسلان مطهری، فرشید اسماعیلی می‌توانند به بازیکنانی که اولین دربی را تجربه می‌کنند، آرامش دهند و این کار می‌تواند ضامن موفقیت استقلال در این دیدار باشد.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که نتیجه این دیدار را چگونه پیش بینی می‌کنید؟ گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد، استقلال نسبت به پرسپولیس شرایط بهتری دارد و می‌توان روی کاغذ این تیم را برنده دانست. اما دربی با تمام بازی‌ها متفاوت است و باید ببینیم بازیکنان تأثیرگذار چه نمایشی از خود به جای خواهند گذاشت.

Let’s block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دست فکری در دربی باز است

د ژانویه 11 , 2021
به گزارش مشرق، غلامرضا فتح آبادی مهاجمی که هم در استقلال و هم در پرسپولیس بازی کرده بود، در خصوص دربی نود و چهارم گفت: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه از حساسیت ویژه ای برخوردار است و با تمام بازی‌ها در لیگ متفاوت خواهد بود. هر دو تیم نمی‌خواهند در ای...