نباید مهاجمان پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد شهر خودرو را با سه گل شکست دهد. هر چند سرخپوشان به این برد قاطع رسیدند اما موقعیت خراب کردن سرخپوشان در این بازی یکی از نکات ویژه بود که به اعتقاد خیلی از کارشناسان باید این مشکل حل شود.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط مختلف از جمله عدم تمرکز مهاجمان، عملکرد خوب سرخپوشان در خطوط مختلف و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با شهر خودرو چطور بود؟

بازی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس در این بازی برد هوشمندانه‌ای را بدست آورد. تیم در نیمه نخست موفق شد انرژی حریف را بگیرد و در ادامه تفکرات خود را بر حریف قالب کند.

پرسپولیس مقابل شهر خودرو بر خلاف دیدارهای اول فصل عملکرد خوبی داشت. دلیل این موضوع چه بود؟

مسابقات اول فصل شرایط خاص خودش را دارد اما پرسپولیس رفته رفته بهتر شد و در بازی برابر شهر خودرو هم چهره تقریبا واقعی پرسپولیس را دیدید. این تیم چندین و چند موقعیت خلق کرد و ۳ گل هم زد که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید:

بازی پرسپولیس-ذوب آهن هم باید به تعویق بیافتد

اما همچنان پرسپولیس موقعیت زیاد از دست می‌دهد.

در فوتبال نمی‌شود که همه موقعیت ها گل شود. درست است پرسپولیس می‌توانست گل‌های زیادی بزند اما این اتفاق رخ نداد. تازه اول فصل است و اوضاع رفته رفته بهتر می‌شود.

مهاجمان تیم در گلزنی ناکام هستند.

به نظر من تیم ببرد، فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند. اصلا دروازه‌بان بیاید گل بزند. چه ایرادی دارد؟ مهم گلزنی تیم است که پرسپولیس در این بازی سه گل زد.

اما از دست دادن موقعیت‌های صد درصد گلزنی هم در آستانه فینال آسیا جای نگرانی دارد؟

درست است. اما خلق موقعیت خودش جای شکر دارد که پرسپولیس به خوبی این کار را انجام می‌دهد. مهاجمان هم دقت‌شان را بالا می‌برند.

آیا انتقادات از مهاجمان پرسپولیس درست است؟

همین فشارها است که باعث می‌شود تمرکز بازیکنان پایین بیاید. ما با گل مهدی عبدی به فینال آسیا رسیدیم. با گل همین بازیکن استقلال را شکست دادیم. از طرفی آرمان رمضانی هم نشان داده بازیکن خوب و قابلی است. نباید خودمان روی بازیکنان‌مان فشار بیاوریم.

توصیه شما برای حل این مشکل چیست؟

کادر فنی باید روحی و روانی روی آنها کار کند. اگر آنها اعتماد به نفسشان بیشتر شود به طور حتم می‌توانند برای تیم مفید باشند.

آیا پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان می‌تواند موفق باشد؟

امسال مطئن هستم با توجه به شرایطی که وجود دارد تیم قهرمان آسیا خواهد شد.

در لیگ ایران چطور؟ کسب پنجمین قهرمانی متوالی….

به نظر من شرایط پرسپولیس نسبت به پارسال خیلی بهتر است و از طرفی رقیب خاصی در لیگ وجود ندارد که بخواهد مشکل ساز شود. به نظر من در لیگ کار سختی برای قهرمانی وجود ندارد.

Let’s block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نقطه قوت استقلال از نظر پیشکسوت تیم

ج دسامبر 4 , 2020
به گزارش مشرق، محسن یوسفی اظهار داشت: اگرچه پیکان در بازی استقلال به بازی دفاعی روی آورده بود اما باید پذیرفت آبی‌پوشان نتوانستند فرصت‌های زیادی برای گل‌زنی خلق کنند. وی افزود: اینکه استقلال در بازی‌های آینده باز هم به مشکل بر خورد زیاد است چرا که...