ناظر بازی هل داد، میلیچ را محروم کردند

به گزارش مشرق، محمد نوری‌فر در این باره گفت: قبل از شروع مسابقه ذوب‌آهن با استقلال و پس از گرم کردن بازیکنان، ناظر بازی در راهروی ورزشگاه، مدافع کروات تیم استقلال را با دست هل داد تا هر چه سریع‌تر به سمت رختکن برود! طبیعی بود که این رفتار با واکنش میلیچ همراه شود. چون او ناظر بازی را نمی‌شناخت و خیال می‌کرد یکی از افراد متفرقه او را هل داده.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند را بخشیدند اما میلیچ راحت محروم شد

او ادامه داد: در شرایط پیش از شروع بازی که همیشه در اکثر راهروهای استادیوم‌های لیگ برتر کلی نفرات مختلف حضور دارند، آیا ناظر بازی نباید نشانه‌ای برای تمایز خود نسبت به دیگران داشته باشد؟ چه دلیلی وجود دارد بازیکنی قبل از شروع بازی که در شرایط آرامش قرار دارد با ناظر بازی درگیر شود؟

مدیر رسانه‌ای استقلال در پایان گفت: میلیچ بازیکن منضبط و بااخلاقی است و متاسفانه رفتار ناظر بازی به طور واقعی و شفاف به کمیته انضباطی گزارش نشده.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله تند انصاری‌فرد به فتحی: جرم پرسپولیس ۷ قهرمانی در سه سال است!

د اکتبر 7 , 2019
به گزارش مشرق، محمدحسن انصاری‌فرد در واکنش به اظهارات امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نمی‌خواستم در خصوص باشگاه استقلال و مسئولانش صحبت کنم چرا که در این مدت هر بار مسئولان باشگاه استقلال علیه پرسپولیس مصاحبه کردند سعی کردیم به احترام باشگاه...