نادری و میلیچ می توانند زوج موفقی بسازند/جابجایی بین سرخابی ها کار هر بازیکنی نیست

سرویس ورزش مشرق – با حضور محمد نادری در تیم استقلال جناح چپ این تیم به نوعی قدرتمندتر از گذشته شد. نادری که عضو باشگاه بلژیکی کورتریک است فصل گذشته به صورت قرضی به پرسپولیس پیوسته بود و این فصل تصمیم گرفت به استقلال بیاید. او دفاع چپ است ولی توان بازی در پست های دفاع میانی و هافبک چپ را هم دارد.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با مشرق، درباره تجربه خودش در سالی که از استقلال به پرسپولیس رفت و تجارب بازیکنانی که چنین اقدامی را انجام می دهند حرف زد و البته درباره نادری و پستش که هم پستی خود اوست نیز صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* آقای نیکبخت! نادری از پرسپولیس به استقلال آمد؟

- بله! به این بازیکن تبریک می گویم و می توانم بگویم به تیم خوبی آمده و برایش آرزوی موفقیت دارم.

* این چالش را چطور ارزیابی می کنید؟

- خب این اقدام کار هر بازیکنی نیست و باید بتوانند روحیه بالایی داشته باشند و خودشان را برای هر چالشی آماده کنند.

* نادری را در این ارتباط چطور بازیکنی می بینید؟

- او بازیکن حاشیه داری نیست. اصلا یادم نمی آید خیلی از او مصاحبه دیده باشم. این قبیل جابجایی ها در فضای حرفه ای این دوره که در آن هستیم خیلی راحت تر است. بازیکنی بی حاشیه به راحتی می تواند در هر دو تیم بازی کند و هیچ خطری هم به لحاظ برخورد تلخ هواداران آزارش ندهد. نادری در پرسپولیس هم که بود بازیکن محبوبی بود و ارتباط خوبی با هواداران داشت.نه آنقدر خودش را متعصب نشان داد که چنین روزهایی نتواند از این تیم جدا شود و نه اینقدر بازیکن بدی بود که کسی از جدایی اش ناراحت نشود. او حرفه ای رفتار کرده و این را قطعا در ادامه هم خواهیم دید.

* تجربه بازی در یک تیم پرطرفدار مثل پرسپولیس چقدر به او کمک می کند که در استقلال موفق باشد؟

- البته او بی تجربه اینچنینی راهی پرسپولیس نشده بود و قبلش در تراکتور هم توپ می زد. ولی خب حالا قطعا بهتر از دو تیم قبلی می تواند با جو یک تیم پرطرفدار کنار بیاید چون تجربه بیشتری دارد. ضمن اینکه الان که دیگر لیگ بدون تماشاگر برگزار می شود اصلا بحث این مسایل مطرح نیست. نادری می تواند خیلی راحت به فوتبالش مشغول شود.

* شما سالها در استقلال، پرسپولیس و تیم ملی دفاع چپ بازی می کردید و می دانید یک دفاع چپ خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

- بله! اول باید دید فکری می خواهد از او در چه سیستمی استفاده کند. ۲-۵-۳ یا ۲-۴-۴؟ مثلا در دفاع ۴ نفره مهم این است که پیستون ها دونده باشند و دائم در رفت و آمد باشند. رفت و برگشت بازیکن به نیمه خودی خیلی مهم است و از طرفی بازیکن خوب در چپ یا راست باید بتواند ارسال های به موقع و در حرکت داشته باشد. چنین بازیکنی می تواند تیمش را در یکی از دو جناح راست یا چپ بیمه کند.

* قد و قواره خوبی هم دارد. تقریبا شبیه خود شماست؟

- امیدوارم بازی اش هم مانند من باشد(خنده).

* میلیچ چه می شود؟

- نمی دانم قرار است بماند یا نه ولی این را مطمئنم اگر میلیچ را حفط کنند می تواند یک خط جلو برود. او یک بازیکن کاملا حرفه ای است و بهترین عملکرد را در دیدارهایی که به میدان رفت داشت. امیدوارم میلیچ هم حفظ شود تا یک زوج فوق العاده را تشکیل بدهند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اطلاع رسانی اینستاگرامی عبدیان/ هواداران نگران دیاباته نباشند؛ از صبر و همکاری شفر سپاسگزارم!

ش اکتبر 24 , 2020
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در صفحه شخصی اینستاگرام خود در مورد مسائل روز باشگاه اطلاع رسانی می کند!     به گزارش استقلال نیوز، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) این روزها نقش اول تمامی اتفاقات این باشگاه را ایفا می کند. عبد...