میلاد زکی پور: با دو برد وارد کورس قهرمانی می‌شویم؛ هیچ‌وقت در استقلال حاشیه نداشتم!

میلاد زکی پور

دفاع چپ جوان استقلال گفت: اتفاقی که چند هفته پیش رخ داد و چند روزی در اختیار باشگاه قرار گرفت به خاطر سوءتفاهم بوده و خیلی زود برطرف شده است.

به گزارش استقلال نیوز، میلاد زکی پور دفاع چپ استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر، صحبت‌هایی را عنوان کرد که در ادامه می‌خوانید:

زکی‌پور: زکی‌پور: هیچ‌وقت در استقلال حاشیه نداشتم/ با دو برد وارد کورس قهرمانی می‌شویممیلاد زکی‌پور مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ‌گاه برای نیمکت نشینی یا موضوعی دیگر حاشیه‌ای نداشتم و از این به بعد هم نخواهم داشت.۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات زکی‌پور: هیچ‌وقت در استقلال حاشیه نداشتم/ با دو برد وارد کورس قهرمانی می‌شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میلاد زکی‌پور می‌گوید 

زکی‌پور  به سوالات خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

* با توجه به اتفاقاتی که مربوط به نیمکت‌نشینی‌ات بود در برهه‌ای در اختیار باشگاه قرار گرفتی که خیلی هم برایت حاشیه ساز شد. در این مورد صحبت می‌کنی؟ 

شایعاتی که در این ارتباط مطرح شد حرف‌های بی‌اساسی بود. در واقعا اصل موضوع یک سوءتفاهم بود و خیلی هم زود با یک نشست برطرف شد اما برخی می‌خواستند برایم حاشیه‌سازی کنند اما همه چیز جمع شد.

* بلافاصله بعداز مطرح شدن این موضوع، هم در جام حذفی و هم در لیگ برای استقلال بازی کردی. به نظر می‌رسد استراماچونی هم به تو کمک کرد؟

وقتی در جلسه صحبت‌هایم را مطرح کردم و مسائل دقیق به گوش استراماچونی رسید او به خوبی متوجه شد که من حاشیه سازی نکردم و به فکر تیم هستم. برای همین هم خیلی زود به من بازی داد. اگر چند سال حضورم در استقلال را برسی کنید، من هیچ‌گاه برای نیمکت نشینی یا حتی موضوعی دیگر حاشیه‌ای نداشتم و از این به بعد هم نخواهم داشت. بحثی هم که به وجود آمد همانطور که گفتم یک سوءتفاهم بود.

* وضعیت استقلال برای ادامه راه مسابقات لیگ و حذفی چطور است؟

خوشبختانه بعد از دو بردی که در جام حذفی و لیگ داشتیم از لحاظ روحی و روانی شرایط‌مان خیلی بهتر از گذشته شده است.

* به نظرت استقلال می تواند امتیازات از دست رفته را جبران کرده و در ادامه لیگ در قواره مدعی قهرمانی ظاهر شود؟

مطمئن باشید با دو برد در بازی‌های پیش‌رو می‌توانیم مدعی شویم و برای قهرمانی تلاش کنیم. برد در دو بازی پیش‌رو ما را از لحاظ روحی خیلی بالا خواهد برد و به جمع مدعیان هم می‌رسیم.

* کار کردن با استراماچونی چطور است؟

آقای استراماچونی از روزی که به استقلال آمده تلاش خود را انجام داده و همچنان تلاش می‌کند استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برساند. او فقط نیاز به زمان دارد و مربی بزرگی است.

* یک عکسی هم از استراماچونی با زانتی در زمان حضورش در کالچو در فضای مجازی پخش شده و استرماچونی شبیه به همین عکس را با تو انداخته است. خودت این عکس را دیده‌ای؟

بله عکس جالبی بود. استیل استراماچونی در هر دو عکس یک شکل است و استیل ایستادن و دست دادن من و زانتی هم مقابل استراماچونی هم یک شکل است.

* فردا در جام حذفی به مصاف فجر سپاسی خواهید رفت. نظرت در مورد این بازی چیست؟

شما دیدید برای برد مقابل گل ریحان که این تیم هم در دسته اول است چقدر سختی کشیدیم. مطمئنا مقابل فجر سپاسی هم کار سختی را داریم اما تلاش می ‌نیم با حمایت هواداران این تیم را شکست دهیم و به مرحله بعدی صعود کنیم. خوشبختانه شرایط کلی تیم هم خوب است و فرشید باقری هم با رفع مصدومیتش می‌تواند بازی کند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین چهارشنبه عصر استقلال/ دو ملی پوش به تمرین آخر نرسیدند؛ کری خوانی داغ آبی بنفش پوشان!

چ اکتبر 16 , 2019
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با فجرسپاسی شیراز در مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار شد.        به گزارش استقلال نیوز، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با فجرسپاسی شیراز در مرحله 1/8 نهایی جام حذفی&nb...