میزبان فینال جام حذفی مشخص شد

به گزارش مشرق، امیرحسین روشنک پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی، اظهار داشت: مطابق آیین‌نامه ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی در مراحل گذشته قرعه‌کشی شد و ورزشگاه شهدای مس کرمان و یادگار امام (ره) تبریز به‌عنوان اولویت‌های اول و دوم مشخص شدند.

وی افزود: طبق بازدیدهایی که داشتیم ورزشگاه مس کرمان به میزبانی فینال جام حذفی نخواهد رسید و به این ترتیب ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان است. البته لازم است مراحل اداری و جلسه شورای تامین انجام شود و در صورت تایید، این مسابقه در تبریز برگزار خواهد شد. در غیر این‌صورت اگر تبریز میزبان نشود، سازمان لیگ خودش یک شهر را به‌عنوان میزبان معرفی خواهد کرد.

روشنک در مورد تاریخ برگزاری مراحل نیمه نهایی و فینال جام حذفی تصریح کرد: روزهای سوم و چهارم خرداد ماه، بازی‌های نیمه نهایی برگزار می‌شود و فینال هم دهم یا شاید یازدهم خرداد انجام خواهد شد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بائو: می‌خواهیم شکست استقلال را تکرار کنیم

ی آوریل 30 , 2023
به گزارش مشرق، میثم بائو بعد از مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌حذفی و تقابل نساجی مازندران و استقلال در نیمه‌نهایی، تاکید کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. سال قبل با استقلال در آزادی بازی کردیم و در همین مرحله این تیم را شکست دادیم. امیدواریم بازهم شانس...