میرشاد ماجدی: ادم های مریض شایعه مدیرعاملی من را ساختند؛ تیر حاشیه سازان به سنگ می خورد

میرشاد ماجدی

عضو هیات مدیره استقلال گفت: اگر من به خارج کشور سفر می کنم حتما دلایلی داشته است درضمن عدم حضور من آسیبی به استقلال نخواهد زد.

به گزارش استقلال نیوز، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر اخراج امیرحسین فتحی از مدیرعاملی باشگاه استقلال و جانشینی میرشاد ماجدی در فضای مجازی مطرح شد که واکنش تند هواداران استقلال را به همراه داشت. میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری فارس، در خصوص این شایعات و همچنین شراط استقلال و ...صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست در هفته اول پایان ماجرا نیست

شکست در هفته اول برای هیچ تیمی پایان ماجرا نیست، ما در ابتدای مسابقات هستیم،اگر چه ما بازی ها را با شکست شروع کردیم ولی من مطمئن هستم کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه با هم این هماهنگی را به وجود می‌آوردند که استارت خوبی در هفته های آتی داشته باشند.

با سکوتم به استقلال کمک می کنم

من بعضا می‌بینم رسانه‌ها و ... انتقاد می‌کنند که چرا ما صحبتی انجام نمی‌دهیم ولی من همیشه سعی می‌کنم با سکوتم به تیم کمک کنم. اگر حرفی باشد در نشست‌های هیات مدیره و در جلساتی که داریم در موردش حرف می‌زنیم.من همیشه کم در مورد مسائل مختلف حرف می‌زنم ضمن آنکه سخنگوی باشگاه خود آقای فتحی است و اگر لازم باشد او در مورد مسائل مختلف صحبت خواهد کرد.

* آدم های مریض شایعه مدیرعاملی مرا ساخته اند

این‌ که من مدیرعامل استقلال خواهم شد صحبت‌ها و شایعات فضای مجازی است.این صحبت‌ها به کسانی بر می‌گردد که با ذهن مریض در فضای مجازی فقط قصد بر هم زدن آرامش استقلال را دارند.این افراد این شایعات را می‌سازند که بین هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه اختلاف درست کنند ولی هم من این افراد را می‌شناسم و هم بقیه اعضای هیات مدیره.من هیچوقت به دنبال مدیرعاملی نبودم و سعی می‌کنم در همین پستی که هستم به استقلال تا جایی که توان دارم کمک کنم.هواداران واقعی استقلال هم به این شایعات توجه نکنند. من به هواداران استقلال توصیه می‌کنم اسیر بازی‌های فضای مجازی نشوند چون این شایعات از طرف کسانی مطرح می‌شود که دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشد. ما نیاز داریم هوادارانمان در بازی با فولاد به ورزشگاه بروند و تیم را تشویق کنند. صحبت از مدیرعاملی من کذب محض است و یک نمایش برای برخی افراد که دستشان برای خیلی از هواداران باهوش استقلال رو شده است.

* نبود من به باشگاه صدمه نمی زند

این که گفته می شود من در جلسات هیات مدیره شرکت نمی کنم باید بگویم اولا من در جلسات شرکت کرده‌ام و همین شب گذشته هم با آقایان فتحی و منزوی در خصوص مسائل مختلف باشگاه صحبت کردیم.بحث دیگر هم این بود من برای مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا دعوت شده بودم و به همین دلیل چند روزی در ایران حضور نداشتم که این موضوع مربوط به هفته قبل است.من عضو هیات مدیره استقلال هستم و کار اجرایی هم نمی‌کنم که نبودم به باشگاه ضربه‌ای بزند. شرح وظایفی که برای من تعیین شده تا امروز به نحو احسن انجام داده‌ام. قرار نیست هر شخصی با هر نیتی هر شایعه و خبری به راه انداخت من پاسخگوی آن باشم اما برای اطلاع هواداران استقلال می‌گویم که من سالها برای تیم محبوبم بازی کرده ام و در قامت سرپرست و مدیر هم همین چند سال پیش در بین 3 تیم برتر آسیا بودیم. من فقط این را بگویم که عده‌ای سعی دارند چهره هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه را نزد هواداران واقعی استقلال خراب کنند.

* تیر آقایان حاشیه ساز به سنگ می خورد

من هر چه دارم از باشگاه بزرگ استقلال و هوادارانش است. اگر ذره‌ای عزت در این فوتبال به دست آوردم از این مردم و هوادار است و مطمئن باشید هر کاری از دستم بر بیاید برای موفقیت باشگاه انجام می‌دهم. این را هم بگویم تیر این آقایانی که دوست دارند وجهه مدیران استقلال را نزد هواداران خراب کنند به سنگ خواهد خورد. امیدوارم روز پنجشنبه استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کند تا ان شاالله روزهای خوب آغاز شود. من به هواداران توصیه می‌کنم که اگر قلبشان برای این تیم می‌زند روز 5 شنبه در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم محبوبشان حمایت کنند.

  

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

میرشاد ماجدی: در هیچکدام از مراحل انتخاب سرمربی حضور نداشتم؛ استراماچونی را قبول ندارم!

میرشاد ماجدی: فتحی در انتخاب سرمربی اختیار تام دارد؛ ما هم مثل هواداران نگرانیم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی زمستان تهران را می بیند؟/مرد ایتالیایی به دنبال عنوان ششمی در استقلال!

س آگوست 27 , 2019
سرویس ورزش مشرق - با انتشار گزارشی مبسوط از وضعیت زندگی آندره آ استراماچونی در تهران و سرمربیگری اش در تیم استقلال همچنین زمزمه هایی مبنی بر جدایی احتمالی این مربی ۴۳ ساله ایتالیایی از این تیم، هیچ بعید نیست این مربی مو مشکی علاوه بر زمستان حتی شاید پا...