میثم تیموری: اشکهای من از خوشحالی بازی کردن بود؛ به همه ثابت می کنم در پستم بهترینم!

اشک های میثم تیموری

دفاع چپ استقلال گفت: من سال گذشته در پست خود بهترین بازیکن بودم ولی امسال با مصدومیتی که داشتم برای سخت گذشت اما میخواهم جبران کنم. 

به گزارش استقلال نیوز، میثم تیموری دفاع چپ استقلال از جمله پدیده های لیگ هفدهم بود که در فصل نقل و انتقالات راهی آبی های تهرانی شد. او مدتی پس از حضور در این تیم رباط صلیبی خود را به تیغ جراحان سپرد. تیموری که در ابندای فصل رسانه‌ها گمانه زنی‌های زیادی درخصوص ماندن یا رفتنش در استقلال صورت داده بودند در نهایت با اعلام رسمی باشگاه به کارش در این تیم ادامه داد. همچنین او در بازی با صنعت نفت آبادان در دقایق پایانی در زمین حاضر شد تا نشان دهد برای نیم فصل دوم سرشار از انگیزه است..

در ادامه گفت و گوی تیموری با خبرگزاری تسنیم را در خصوص آخرین وضعیتش می خوانید:

* دلیل اشک ریختن پس از بازی با صنعت نفت

مدتی بود بازی نکردم بودم و برخی‌ها گفتند تیموری بازیکن ضعیفی است. آنها نمی‌دانستند فصل گذشته در پست خودم بهترین بازیکن بودم. در این مدت تحت فشار بودم که بازی کنم تا فکر نکنند هنوز مصدوم هستم.

* واکنش به شایعه جدایی از استقلال

بازیکنی را که بازی می‌دهند، در لیست خروج نمی‌گذارند. من با استقلال قرارداد دارم و باید بمانم. قطعاً خودم را به استقلال و هوادارانش ثابت می‌کنم. شرایط من در این مدت، از سخت هم سخت‌تر شده بود. وقتی بازی با صنعت نفت آبادان تمام شد، اشک شوق ریختم که برای استقلال بازی کرده‌ام.

میثم تیموری

* امید به آینده روشن استقلال

خدا را شکر شرایط تیم بهتر شده است. با دو پیروزی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت، تیم روی غلتک افتاده است. ما بازی سختی را بردیم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای پیش رو، نتایج مدنظر هواداران را کسب کنیم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

میثم تیموری: ای کاش زودتر با دکتر نوروزی کار می کردم؛ از روزی که به استقلال آمدم سکوت کردم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میلاد زکی پور: شک نکنید به جمع مدعیان بر می گردیم؛ گروه مرگ را بیشتر دوست داریم

ش دسامبر 1 , 2018
دفاع چپ جوان استقلال گفت: همه در نیم فصل دو&#160...