موضوع مهمی که سعادتمند از هواداران استقلال مخفی کرد!

سرویس ورزش مشرق – از جمله اتفاقات جدید در فضای مدیریتی باشگاه های لیگ برتری روشی بود که احمد سعادتمند در باشگاه استقلال راه اندازی کرد و پس از اینکه به پایان اولین ماه از مدیریتش در استقلال رسید ویدیوهایی از خودش در حال بازخوانی اقدامات انجام گرفته و یا در دست اقدام را منتشر کرد تا همه طرفداران استقلال بدانند چه وضعیتی در این مجموعه در جریان است.

این ویدیوها در روزهایی منتشر می شد که هواداران استقلال به شدت نگران دو موضوع بودند. اول بازگشت هروویه میلیچ و شیخ دیاباته و دیگر اینکه تعیین تکلیف شکایت های شفر، استراماچونی و دیگر خارجی های طلبکاری که از باشگاه طلب داشته و به فیفا شکایت کرده بودند.

دغدغه ای که موجب نگرانی بود تا مبادا پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شده و یا با خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر مواجه شود. اتفاقاتی که اتفاقا طی روزهای پایانی خرداد و اوایل تیرماه یکی دوبار خبرهایی در همین ارتباط منتشر شد ولی هر دفعه از سوی باشگاه رد شد تا اینکه در روزهای گذشته خبر نامه فیفا به استقلال مبنی بر محرومیت استقلال از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر پرداخت نکردن طلب بویان نایدنوف منتشر شد. اما مدیرعامل باشگاه استقلال با یکی از خبرگزاری ها صراحتا هرگونه خطری در این ارتباط را تکذیب و رد کرد ولی همان روز و ساعاتی بعد که خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال رسما منتشر شد او در گفت و گو با شبکه خبر عنوان کرد که این موضوع مربوط به ۱۰ روز پیش است و از همان روز مدیران باشگاه درصدد برآمده اند تا مشکل را برطرف کنند.

این عدم صداقت در بازگو کردن وضعیت باشگاه به شدت از سوی رسانه ها و مخاطبان باشگاه مورد سوال واقع شد که اگر این موضوع به ۱۰ روز پیش از آن مصاحبه مربوط می شده چرا سعادتمند در روز گزارش ماهیانه که کمتر از ۱۰ روز قبل بود آن را به اطلاع طرفداران استقلال نرسانده است.

هاشم بیک زاده پیشکسوت استقلال در گفت و گو با مشرق، با اشاره به همین موضوع گفت: «توقع می رفت آقای سعادتمند که دم از شفافیت می زند این موضوع را به مردم می گفت. ما به یاد داریم وقتی دعوای کارگزارها برای حمایت مالی از استقلال بوجود آمده بود مدیرعامل استقلال خیلی صریح این موضوع را به اطلاع مردم رساند و مردم هم از او حمایت کردند. او این بار هم می توانست در این خصوص با مردم صادقانه رفتار کند ولی نکرد».

احمد سعادتمند که در این مدت با بازگرداندن دیاباته و حل مشکلات مالی استقلال برای پرداخت ۱۰ درصدهای بازیکنان موجب دلگرمی هواداران استقلال شده، بعید بود! اما در روزهای پایانی فصل که استقلالی ها به ویژه طی این ۴، ۵ سال هرگز دل خوش و خاطره خوبی از آن ندارند با این اقدام به شدت ته دل طرفداران تیمش را خالی کرد.

ایستادن استقلال بر لبه تیغ در شرایطی که به سختی می توان پول را از ایران خارج و به حساب های بین المللی واریز کرد سعادتمند و تیم مدیریتی اش چه آینده ای را برای باشگاه و طرفدارانش ترسیم می کنند البته با صداقت؟!

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۳۱ تیر

س جولای 21 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۳۱ تیر ...