مهدی پاشازاده: فولاد تیم آسانی برای استقلال نیست؛ نباید هر سال به یک بهانه جام را از دست داد

مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:تیم فولاد اصلا تیم آسانی برای فرهاد مجیدی و شاگردانش نخواهد بود و این تیم مطمئنا برای کسب سه امتیاز به زمین مسابقه خواهد آمد.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده مدافع پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، درباره شرایط استقلال پیش از بازی با فولاد و شرایط این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* فولاد تیم آسانی برای استقلال نیست

گرچه شرایط تیم‌ها نسبت به قبل از تعطیلات متفاوت است، اما با این وجود می‌گویم فولاد تیمی نیست که به راحتی دستهایش را مقابل هر حریفی بالا ببرد. به خصوص در دیدارهای خانگی آنها بسیار خطرناک هستند.

* فولاد به راحتی تسلیم استقلال نمی شود

فولاد به راحتی تسلیم استقلال نمی شود چون گذشته از آن که خودشان هم برای کسب سهمیه آسیا به امتیازات این بازی نیاز مبرم دارند، توان ایستادگی برابر آبی پوشان را هم دارند. اما از آن طرف هم باید بگویم استقلال هم اگر خواهان حفظ شانس خود برای قهرمانی است محکوم به پیروزی در این بازی است و باید کارش را در شروع مجدد لیگ با شکست دادن این حریف قدرتمند آغاز کند.

 * نبودن چند بازیکن کار را برای استقلال سخت می کند

شنیدم برخی از مهره‌های استقلال به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارند و این می‌تواند برای آنها مشکلاتی ایجاد کند. جدا از آنهایی که درگیر پارگی رباط صلیبی هستند، گویا یکی دو بازیکن دیگر هم به دلیل مصدومیت‌های جزیی که دارند این بازی را از دست می‌دهند.

* از نظر مصدومیت استقلال فصل خوبی را سپری نکرد

از نظر مصدومیت استقلال فصل خوبی را سپری نکرد و گویا این پدیده نامبارک هنوز با این تیم هست. نمی‌دانم مشکل از کجا بود که تعداد مصدومان این تیم زیاد شد، اما این اتفاق می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. در حال حاضر تنها می‌توان ابراز امیدواری کرد که از میزان این مصدومیت ها کاسته شود.

 * نباید هر سال به یک بهانه جام را از دست داد

هرچند در حال حاضر با صدر جدول فاصله گرفته ایم، اما این فاصله نباید منجر به دست کشیدن از تلاش برای قهرمانی شود. یادمان نرفته که سالهای نسبتا زیادی از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر می‌گذرد و این هوادار عاشقی که در سرما و گرما هرگونه هزینه را تحمل میکند تا از تیمش حمایت کند حق دارد خواهان قهرمانی و گرفتن جام باشد. نباید هر سال به یک بهانه جام را از دست داد.

* تبم استقلال تمام ابزار قهرمانی را در اختیار دارد

این تیم ابزار قهرمانی را در اختیار دارد. از بازیکنان خوب و باتجربه گرفته تا کادر فنی، زمین تمرین خوب و امکانات مناسب و از همه مهمتر این که مدیریت هم حمایت تمام قدی از کادر فنی دارد و همه نیازهای تیم را برطرف کرده است.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

مهدی پاشازاده: جنگ داخلی ضرر بزرگی به استقلال می زند؛ باید با کرونا زندگی کنیم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بائو: تنها راه مربیگری لابی با مسئولان است

د ژوئن 22 , 2020
به گزارش مشرق، میثم بائو بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت در رابطه با وضعیت این روزهای خود اظهار داشت: من مدرک A مربیگری آسیا را اخذ کرده ام، ولی در حال حاضر خانه نشین هستم. بیشتر بخوانید: بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس کرونایی شد +عکس او...