مهدی پاشازاده: حداقل تا ۱۵ فروردین هیچ مسابقه ای برگزار نشود؛ توقع از فتح الله زاده بسیار بالاست

مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با شرایط فعلی بهتر است که حداقل تا 15 فروردین هیچ مسابقه ای برگزار نشود تا شرایط کشور به حالت عادی بازگردد.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده مدافع پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، درباره شرایط استقلال پس تعطیلی لیگ برتر و بازگشت علی فتح الله زاده، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

حداقل تا ۱۵ فروردین هیچ مسابقه ای برگزار نشود

درباره فوتبال و آنچه بر آن می گذرد مقامات بالا باید تصمیم نهایی را بگیرند چون آنها هستند که می‌دانند عمق فاجعه چقدر است. اگر واقعاً ادامه برگزاری مسابقات فوتبال می‌تواند سلامتی و جان ورزشکاران را به خطر بیندازد، باید بدون درنگ تصمیمی در این خصوص گرفته شود و اگر قرار نیست تصمیمی بنا بر تعطیلی گرفته شود، در صورتی که خدای ناکرده اتفاقی بیفتد هم باید مسئولیت کار را بپذیرند و پاسخگو باشند.البته شرایط بسیار عجیب است و تاکنون نه فقط کشور ما، بلکه دنیا هم چنین شرایطی را تجربه نکرده بود که الگویی برای مدیریت این بحران وجود داشته باشد. اما به نظر من منطقی است که حداقل تا ۱۵ فروردین هیچ مسابقه و تمرینی نداشته باشیم.

* توقع از فتح الله زاده بسیار بالاست

قبل از هرچیز همین که این باشگاه صاحب یک مدیر شد، آن هم مدیری که از جنس خودش است را به فال نیک می گیرم. اما توقع از فتح الله زاد بسیار بالاست و هواداران از او جام می‌خواهند. عملکرد خود فتح الله زاده در دوره‌های گذشته باعث شده تا امروز انتظار از او بالا باشد.فتح الله زاده در همه مدتی که از فضای مدیریت باشگاه دور بوده پیگیر مسائل بوده و بر امور آن اشراف داشته است. اما حاجی باید این را بداند که مدیریت امروز با مدیریت ۶ سال قبل یک تفاوت اساسی دارد. ۶ سال قبل چیزی با عنوان فضای مجازی وجود نداشت و فقط روزنامه‌ها، سایت‌ها و به طور کلی رسانه‌های رسمی بودند. اما امروز فضای مجازی معادلات رسانه‌ای و مدیریتی را تغییر داده است.

* فتح الله با دوران و چالش جدی روبرو است

هرچند فتح الله زاده آنقدر باهوش و با دانش هست که بر این امور اشراف داشته باشد، اما این یک تجربه جدید و یک چالش جدی در دوره مدیریتی وی است. فتح الله زاده و تیم مدیریتی قطعاً با چالشی جدی در فضای مجازی مواجه هستند و باید بتوانند آن را مدیریت کنند.

هواداران در فضای مجازی مقابل افراد جبهه نگیرند

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ فردی از فتح الله زاده حکم نگرفته، شاهدیم که خیلی از هواداران در فضای مجازی مقابل افراد جبهه گرفته‌اند و این همان چیزی است که من به آن اشاره کردم. متاسفانه به واسطه فضای مجازی امروز هر فردی یک تریبون و یک رسانه شخصی دارد که با سلیقه خودش از آن استفاده می‌کند.

* مخالفت های کورکورانه با مدیریت باید نادیده گرفته شود

هرگز نمی‌توان در استقلال مدیریت کرد و بیست سی میلیون نفر را راضی کرد. شما هرکاری بکنید یک عده موافق و یک عده مخالف هستند. خود مخالفان هم به دسته‌های کوچکتر تقسیم می شوند. مخالفان احساسی، مخالفان منطقی و مخالفان بهانه‌ای که این قشر سوم از همه خطرناک تر هستند. آنها افرادی هستند که در پوشش استقلالی بودن عملاً به خاطر منافع خودشان از هر اتفاقی که بیفتد بهانه جویی کرده و مخالفت کورکورانه و تخریبی می‌کنند. این دسته را هرگز نمی‌شود راضی کرد، پس باید نادیده گرفته شوند.

* هواداران استقلال مدیران باشگاه را در منگنه نگذراند

از هواداران فهیم استقلال خواهش می کنم با اظهار نظرهای احساسی خودشان مدیران باشگاه را در منگنه نگذراند و اجازه دهند آنها خودشان بهترین تصمیم را بگیرند.

* باید از نیروهای جوان نیز در مجموعه باشگاه استفاده شود

مبحث بعدی پیشکسوتان هستند. پیشکسوتانی که سرمایه باشگاه حساب می شوند و نباید از چرخه تفکرات باشگاه خارج شوند. همه آنها باید مورد تکریم و احترام واقع شوند و با احترام به همه پیشکسوتان، باید از نیروهای جوان نیز در مجموعه باشگاه استفاده شود. اعتماد به نیروی جوان هرگز ضرر نداشته و نخواهد داشت.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

سهراب بختیاری زاده: فتح الله زاده را تنها مدیری می‌دانم که از جنس استقلال است؛ استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد

مجید نامجومطلق: تمرینات ما بر اساس برنامه سازمان لیگ طراحی می شود؛ تجربیات فتح الله زاده به استقلال کمک می کند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معضل بزرگ برای استقلال

ج مارس 6 , 2020
به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده اظهار داشت: در باره فوتبال و آنچه بر آن می گذرد مقامات بالا باید تصمیم نهایی را بگیرند چون آنها هستند که می‌دانند عمق فاجعه چقدر است. اگر واقعاً ادامه برگزاری مسابقات فوتبال می‌تواند سلامتی و جان ورزشکاران را به خطر بی...