مهدی فنونی زاده: قضاوت در مورد استراماچونی زود است؛ هواداران به تیم آرامش بدهند!

مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی‌پوشان برای اینکه بتوانند در فصل آینده نتایج قابل قبولی کسب کنند باید چند بازیکن بزرگ را در اختیار بگیرند تا در کنار جوانان تیم را کامل کنند.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص حضور استراماچونی و آغاز تمرینات آبی پوشان،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* آغاز تمرینات استقلال؟

این اتفاق باید زودتر شکل می گرفت. زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده و هنوز استقلال به طور کامل نفراتش را در اختیار ندارد. سرمربی جدید استقلال به تازگی آمده و هنوز شناخت کافی از تیم ندارد. اما او یک مربی حرفه ای است و مطمئناً آن را به زودی ثابت خواهد کرد البته قضاوت هنوز زود است و باید به او زمان داد تا بتواند با آرامش کارش را شروع کند. در مراسم معارفه او بسیار حرفه ای صحبت کرد، قول قهرمانی نداد اما در جمع حاضرین گفت که تیم را به شرایط آرمانی می رساند. این نشان می دهد که او مربی کاربلدی است و حرفی نمی زند که نتواند به آن عمل کند.

* جذب بازیکنان جدید و حضور این نفرات در استقلال؟

بازیکنان جوان همگی پر انرژی و علاقه مند به این هستند که بتوانند برای استقلال مفید باشند البته با شرایطی که استقلال دارد این تیم نیاز به بازیکنان بزرگ دارد تا بتواند در سخت ترین شرایط عصای دست استقلال باشند و در وضعیت های بحرانی تیم را به آرامش برسانند بنابراین مسئولان باید چند بازیکن بزرگ خوب را به خدمت گرفته تا ترکیب ایده آلی از بین بازیکنان با تجربه و جوان را بدست بیاورند.

* جدایی پیروز قربانی از کادر فنی؟

این موضوع اتفاق خوبی نبود البته مشخص نشد دلیل اصلی آنچه بوده است اما این حق سرمربی است که دستیارانش را خودش انتخاب کند ولی شنیده بودم که آبی پوشان بدنبال یک آنالیزور بودند نه یک مربی تکنیکال. باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آیا بعد از گذشت چند هفته از لیگ استراماچونی به یک دستیار ایرانی نیاز پیدا خواهد کرد یا خیر.

* صحبت پایانی؟

تا شروع لیگ، زمان زیادی باقی نمانده، کادر فنی باید یک برنامه ریزی دقیق را برای تمریناتش تا آغاز لیگ نوزدهم داشته باشد به شرط آنکه مدیران استقلال هم بستری فراهم آورند تا او با آرامش کامل تیم را به جایگاه واقعی اش رسانده و این جز با حمایت هواداران محقق نمی شود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ استرا می گوید الماس سیاه باید بماند؛ جدایی دو بازیکن دیگر از استقلال!

س ژوئن 25 , 2019
در حالیکه خبرها حکایت از جدایی بهترین هافبک لیگ برتر از استقلال دارد، استراماچونی خواهان حفظ این الماس سیاه شد. به گزارش استقلال نیوز، در فصل جدید استقلال باز هم بیشترین خروجی بازیکن را داشت تا به نوعی ترکیب این تیم برای فصل جدید دگرگون شود و بهانه...