مهدی امیرآبادی: صعود استقلالی ها از گروه مرگ دست خودشان است؛ بازیکنان به ریکاوری ذهنی احتیاج دارند

مهدی امیرآبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: شاگردان مجیدی می‌توانند با ارائه بازی‌های هوشمندانه در دو دیدار آخر خود جواز صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را کسب کنند.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، در خصوص عملکرد استقلال در دیدار برگشت مقابل الدحیل قطر، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

    

* تساوی استقلال و الدحیل در دیدار برگشت؟

بازی خیلی خوب و درگیرانه‌ای بود اما متاسفانه مثل بازی رفت در این دیدار هم مدافعان میانی استقلال دچار  اشتباه شدند. با  وجود این شرایط در ادامه راه همه چیز در دست استقلال است و آنها هستند که می‌توانند با یک بازی هوشمندانه به مرحله بعدی صعود کند.

استقلال در دیدار برگشت مقابل الدحیل نمایش خیلی خوبی  داشت و در بیشتر دقایق هجومی ظاهر شد. پس از تساوی یک - یک از سوی کادر فنی تغییر سیستم داده شد اما متاسفانه  نتیجه تساوی ماند و امتیازات تقسیم شد.

* کدام بازیکن نمایش بهتری داشت؟

در این دیدار نفراتی چون وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور نمایش خیلی خوبی داشتند و با کمترین پاس‌های اشتباه روند تاکتیکی استقلال را به جلو هدایت کردند، سایر بازیکنان هم زحمات خود را کشیدند.

فشردگی بازی‌ها روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و از نظر عصبی  و روانی به آنها فشار وارد می‌شود. بازیکنان باید این دیدار را فراموش کنند و با ریکاوری ذهنی به فکر دو دیدار سخت خود مقابل الاهلی عربستان و الشرطه باشند تا با دو برد خوب در دو بازی آخر به مرحله بعدی صعود کنند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ نبرد غول‌ها برنده نداشت؛ داور سنگاپوری برگ برنده الدحیل مقابل استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار پیشکسوتان الاهلی درمورد استقلال

د آوریل 26 , 2021
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال بامداد چهارشنبه قرار است در پنجمین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان برود.در همین رابطه عبدالرحمن ابوسیفین پیشکسوت الاهلی پیش از این بازی نقطه قوت شاگردان مجیدی را آنالیز کرد و گفت: الاهل...