منصور رشیدی: برای استقلال بازی هفته آخر حکم مرگ و زندگی را دارد؛ بازی با شاهین اولویت باشد نه دربی

منصور رشیدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلالی ها به جای فکر کردن به دربی بهتر است با شاهین باشد که حکم مرگ و زندگی را دارد.

به گزارش استقلال نیوز، منصور رشیدی دروازبان و مربی سابق استقلال در گفتگو با مهر در خصوص شرایط این روزهای استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

* برای استقلال بازی هفته آخر حکم مرگ و زندگی را دارد

سقوط شاهین به دسته پایین‌تر مشخص شد و این تیم خوب و قدیمی فوتبال کشورمان به لیگ یک سقوط کرد بنابراین هیچ انگیزه‌ای برای این تیم باقی نمانده اما برای استقلال این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد.

 * بچه ها باید دیدار با شاهین را با موفقیت به پایان برسانند

آنها باید این دیدار را با موفقیت به پایان برسانند تا هم به لیگ قهرمانان صعود کنند و هم به نایب قهرمانی در لیگ نوزدهم برسند. حال باید ببینیم با توجه به اینکه چند روز بعد از دیدار برابر شاهین بوشهر، استقلال باید به مصاف پرسپولیس برود، مجیدی با چه ترکیبی به میدان خواهد رفت. آیا محتاطانه این دیدار را برگزار خواهد کرد یا با تمام قوا به مصاف شاهین خواهد رفت.

* بازی با شاهین اولویت باشد نه دربی

این روزها همه از دربی صحبت می‌کنند و همه چیز تحت تأثیر این دیدار قرار گرفته است. امید می‌رود که مجیدی و بازیکنانش تمرکزشان بر روی بازی برابر شاهین بوشهر باشد و با فکر دربی به مصاف شاهین نروند که این مسئله باعث خواهد شد نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ نشانی از تیم رویایی فرهاد نبود؛ پارک پیکان در مسیر آسیایی استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسدالله مقدم: سایت فارس بر خلاف ادعایش رویکرد ناسالمی دارد؛ بد اخلاقی‌ها علیه استقلال با برخورد حقوقی مواجه شد 

چ آگوست 19 , 2020
مدیر حقوقی باشگاه استقلال گفت: سایت فارس بر خلاف ادعایش که به دنبال روشنگرایی و شفاف سازی است با یک برنامه ریزی دقیق به فکر تضعیف باشگاه استقلال است.  به گزارش استقلال نیوز،اسدالله مقدم مدیر حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با سایت باشگاه اس...