منصوریان: وقتم را برای نقد داوران نمی گذارم

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از تساوی نفت آبادان مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول خیلی زود به خواسته مان رسیدیم و روی ضربه ایستگاهی و کرنر کار کرده بودیم. بخشی از آن تیم در کادر من بودند و می دانند ما روی ضربه ایستگاهی خیلی کار می کنیم.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به مصدومیت برخی بازیکنان تصریح کرد: بعد از گل مقداری عقب نشینی کردیم. یکی دو بازیکن ما با مصدومیت ادامه دادند اما شروین بزرگ مجبور به خروج شد. از امیری خیلی راضی هستم. بعد از شانسی که در نیمه اول به استقلال دادیم، در نیمه دوم با دو سه تغییر به خصوص در سمت راست، کار کردیم. دو سه مصدوم در این جناح داریم. سعی کردیم از آن ها استفاده نکنیم.

وی افزود: وقتی شکل بازی عوض شد و به سراغ بازی مالکانه رفتیم، خیلی خوب کار کردیم. بچه‌ها فوق العاده بودند. به آن‌ها گفتم وقتی در موقعیت سه به دو یا چهار به دو هستید، گل بزنید. استقلال و پرسپولیس شانس زیادی به شما نمی‌دهند.

منصوریان افزود: چندین موقعیت داشتیم که می‌توانستیم به راحتی به گل دوم برسیم حتی در دقایق 80، 86 و 90 با ریتمی که به بازی دادیم توانستیم آن را کنترل کردیم بخواهم عادلانه صحبت کنم در نیمه اول بعد از گل بازی در اختیار استقلال بود و نیمه دوم در اختیار ما، در قسمت فینیشینگ باید بیشتر زحمت بکشیم آنقدر که دروازه با بچه‌های ما بیشتر آشنا شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص داوری مسابقه و صحنه‌ای که تیم استقلال اعتقاد به پنالتی داشت، عنوان کرد:‌ استثنئاً داوری اکبریان برایم حساس شده بود تا ببینم او چگونه می‌تواند از این تونل مذاب رد شود. کمک‌های او همسو با توپ حرکت می‌کردند. خودش هم به صحنه‌ها نزدیک بود. من خودم را درگیر مسائل داوری نمی‌کنم. نمی‌دانم در مورد کدام صحنه صحبت می‌کنید. در استقلال و ذوب‌آهن و همچنین آلومینیوم با سوت اکبریان برد، باخت و مساوی داشته‌ام. وقتم را برای نقد داوران نمی‌گذارم. پارسال این کار را کردم و ضرر آن را خودم و تیمم دیدیم. 

وی تصریح کرد: امروز روی اکبریان و تیمش حساس بودم. آنها خیلی خوب کار کردند. 5-6 آوانتاژ خوب به ما داد 3-4 ادامه بازی هم روی یامگا و قاسمی‌نژاد داد. صحنه پنالتی را نمی‌دانم کدام صحنه بوده، چون برداشتم این است که برخوردی در محوطه جریمه اتفاق نیفتاده است.

منصوریان در مورد تفاوت کیفیت‌ تیم‌ها در ایران اظهار داشت: به بچه‌ها گفتم که همیشه اعتقاد دارم سقف فوتبال ما خیلی کوتاه است. جعفر سلمانی دو سال پیش اینجا بود لژیونر شد و الان در استقلال است. از جنس او شاید ده‌ها بازیکن باشند. سقفی نداریم که بگوییم این تیم برتر است و یا این تیم پایین‌تر. تنها سقفی که فوتبال ما دارد مالی است. فقط بضاعت مالی تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند. بچه‌های ما در زمین چیزی به اسم اینکه امروز پول نگرفته‌ام ندارند. در تیم‌مان بازیکنان بزرگی به نام طالب ریکانی، بغلانی، تهامی، خالدی، نصاری و طیبی داریم که اینها تیم را سفت نگه داشته‌اند و به همین خاطر تیم آسیب نمی‌خورد.

وی افزود: هم مقابل پرسپولیس هم در بازی امروز و هم مقابل گل‌گهر بدشانس بودیم. توپ طالب فقط یک ضربه خوب می‌خواست که آن هم زده شد اما گلر خوب گرفت. تفاوت کیفیت لیگ در مبالغ است. ما از تونل‌های سختی رد شدیم. اگر در دقیقه 94 توپ شروین گل می‌شد، گل شده بود. اشتباهات داوری هم سهوی است. آن توپی که مقابل پرسپولیس زیر طاق ما خورد صحنه سختی بود. فضای مجازی در کشور ما هم فضای بیماری است. وقتی به بازیکن بزرگ جهان مسی توهین می‌کنند و او می‌گوید فکر می‌کردم سوغات ایران فقط فرش و زعفران و پسته است، برای ما خیلی بد است. من به تیمم افتخار می‌کنم اگر خوش‌شانس بودیم این بازی را می‌بردیم. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اینکه هنوز بردی در آبادان به دست نیاورده است، اظهار داشت: من و شما و همه مجموعه آبادانی‌ها هنوز سه امتیاز نگرفته‌ایم. از این راضی نیستم. از کیفیت بازی راضی هستیم هم بدشانسی و هم بی‌دقت، البته بیشتر بی‌دقت هستیم ان شاءالله به سه امتیازهای زیادی در آبادان می‌رسیم.

وی در مورد فشار بار روانی روی بازیکنان تیم و اینکه اگر طالب ریکانی جوان‌تر بود از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کرد، عنوان کرد: ما برای بازی پرسپولیس و گل‌گهر آنقدر که کار روانی کردیم کار تاکتیکی نکردیم. باید به بازیکنان بگوییم که سقف فوتبال در ایران کوتاه است. باور کنید شما فوتبالیست‌های بزرگی هستید. طالب هنوز هم جوان است. امروز سه پاس طلایی داد. در یک بازی بزرگ شما شانس سه بار تک به تک شدن ندارید. فقط یک بازیکن استقلال عقب بود که ریسک نمی‌کرد. خیلی منتظر بودیم سیاوش یزدانی کار انتحاری و خط دفاع را خالی کند ولی تا آخر بازی آنجا ماند. 

منصوریان تصریح کرد: به بچه‌هایم افتخار می‌کنم. منابع مالی ما خیلی پایین است ولی عزت‌نفس‌مان با عزت نفس شهرمان یکی است. افتخار می‌کنیم که امروز در آبادان هستیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جدول لیگ برتر پس از برد سپاهان، پرسپولیس و تساوی استقلال +عکس

د نوامبر 29 , 2021
به گزارش مشرق، بیست‌ویکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه) با برگزاری پنج دیدار، وارد هفته هفتم شد. در پایان دیدارهای امروز سپاهان دو امتیاز از سایر بالانشینان فاصله گرفت و پرسپولیس در آستانه دربی از استقلال جلو زد. سپاه...