مقصر مصدومیت‌ها در استقلال چه کسی است؟

به گزارش مشرق، در حالی که تنها پنج روز دیگر استقلال باید در اهواز مهمان فولاد خوزستان باشد، لیست مصدومان این تیم باعث نگرانی‌هایی برای هواداران استقلال شده است. مرتضی تبریزی و رضا آذری حداقل شش ماه از میادین دور خواهند بود و مصدومیت فرشید اسماعیلی و میلاد زکی‌پور هم در این میان وجود دارد که این امر منجر به انتقاداتی از وضعیت آبی‌ها شده است.

بیشتر بخوانید:

اختلاف مجیدی با کادر پزشکی استقلال +عکس

روز گذشته کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال طی مصاحبه‌ای که بر روی کانال رسمی باشگاه استقلال قرار گرفت، تلویحا مصدومیت بازیکنان این تیم را بر گردن بدنساز استقلال انداخت و ظاهرا این مصاحبه بعد از یک بار پاک شدن از روی کانال باشگاه استقلال، دوباره امروز (جمعه) بازنشر داده شده است. با این‌حال این پایان ماجرا نیست و استوری اخیر فرهاد مجیدی در حمایت از علی ربانی بدنساز این تیم یک معنا بیشتر ندارد و آن هم اینکه فرهاد مجیدی با کادر پزشکی تیمش مخالف است و مصدومیت بازیکنانش را خارج از مسئله بدنسازی آبی‌ها می‌داند.

روز گذشته احمد سعادتمند در محل تمرین آبی‌ها حاضر شده بود و بعید نیست که این حضور به دلیل همین اختلافات باشد. باید دید او در نهایت در این کشاکش بین کادرفنی و کادر پزشکی استقلال، چه موضعی را اتخاذ می‌کند.

لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از ابتدای تیر آغاز می‌شود که احتمال بالاتر رفتن مصدومان استقلال هم بیشتر است و مشخص نیست که بالاخره این موضوع مربوط به کادرپزشکی آبی‌هاست یا مشکل در کادرفنی این تیم وجود دارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پادووانی: روی ویلچر زندانی شده‌ام

ج ژوئن 19 , 2020
به گزارش مشرق، لئوناردو پادووانی مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: من سر حال هستم، اما زندگی سختی دارم. من قبل از مصدومیت نمی‌دانستم زندگی با ویلچر چقدر سخت است. نمی‌دانم در زندگی شما کسی هست که با ویلچر زندگی می‌کند یا نه. الان که با شما صحبت می...