معضل انتخاب دستیار ایرانی استراماچونی

به گزارش مشرق، در شرایطی که استقلال مدتی است تمریناتش را برای شروع لیگ نوزدهم دنبال می‌کند، اما خبری از حضور دستیار ایرانی در کادر فنی آندره‌آ استراماچونی نیست و تنها بهزاد غلامپور به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها کار می‌کند.

مسئولان باشگاه استقلال با پیروز قربانی صحبت کرده بودند و حتی او در جلسه معارفه استراماچونی به‌عنوان عضو کادر فنی استقلال شرکت کرد، اما استراماچونی آب پاکی روی دست مدیران باشگاه ریخت و اعلام کرد قربانی را به‌عنوان عضو کادر فنی نمی‌خواهد و نهایتاً می‌تواند آنالیزور باشد، مسئله‌ای که با ناراحتی مدافع پیشین آبی‌پوشان همراه شد. رحمان رضایی هم به دلیل سابقه حضور در لیگ ایتالیا گزینه دیگری برای حضور در کادر فنی استقلال بود که خود استراماچونی اعلام کرد که او فقط کمک می‌کند و عضو کادر فنی نیست.

بیشتر بخوانید:

جنگ 3 خارجی و 3 ایرانی برای بردن جام

مسئولان استقلال که متوجه اشتباه خود شدند، با استراماچونی صحبت کردند تا حتماً عضو ایرانی در کادر فنی خود داشته باشد که سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان اعلام کرد نیاز به دستیار جدید ندارد، اما اگر هم قرار باشد کسی بیاید باید به زبان انگلیسی مسلط باشد.

استقلالی‌ها چند گزینه‌ را مدنظر داشتند، اما هر کدام با شرایط استراماچونی منطبق نمی‌شدند. در این مدت نیز، معضل اصلی مدیران استقلال انتخاب دستیار ایرانی بوده که نتیجه‌ای در بر نداشته است. آنها قصد دارند هر چه سریع‌تر به گزینه مناسبی برسند تا یک نفر به‌عنوان مربی ایرانی به کادر فنی ایتالیایی آبی‌پوشان اضافه شود.

براساس این گزارش، روز پنجشنبه هفته گذشته جواد زرینچه جانشین اصغر حاجیلو در پست سرپرستی تیم فوتبال استقلال شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهاجم جدید استقلال دوشنبه در تهران

ش جولای 6 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال تصمیم گرفت به انتخاب استراماچونی احترام بگذارد تا شیخ دیاباته گزینه اصلی آبی‌ها برای تقویت خط حمله باشد. بنابراین مذاکرات با این بازیکن آغاز شد و حالا دو طرف به یک توافق اولیه دست پیدا کرده‌اند. دیاباته سابقه بازی در تیم‌های...