مظلومی: شفر چند برد آورد و فکر کرد همه چیز تمام است

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی استقلال اعلام کرد تمام تلاش این اعضا این است که بهترین مربی برای فصل بعد برای این تیم انتخاب شود. قرار است چند گزینه نهایی به آن‌ها پیشنهاد شود تا از بین آن‌ها یک نفر به عنوان سرمربی انتخاب و منصوب شود. با سرمربی سابق آبی‌ها در خصوص آخرین شرایط این تیم به صحبت پرداختیم.

بیشتر بخوانید:

شفر: کاری که با من شد، انسانی نبود

* نظرتان در خصوص شرایط استقلال در پایان لیگ فصل جاری چیست؟
باید قبول کنیم نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم. نه در جام حذفی خوب بودیم و نه در آسیا. امیدوارم با یک برنامه‌ریزی خوب در فصل آینده بهترین نتایج را کسب کنیم.

* این روزها بحث حضور مربی خارجی در استقلال برای فصل آینده شنیده می‌شود؟
طبق مصوب هیات مدیره تمام تلاشمان این است که بهترین فرد خارجی را برای فصل آینده انتخاب کنیم. در حال بررسی رزومه سرمربیانی هستیم که در اختیار ما قرار داده خواهد شد. از بین ۱۵ نفر ۵ مربی به ما پیشنهاد خواهد شد تا از بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنیم. ما گزینه‌های مورد نظر را بررسی خواهیم کرد و تصمیم‌گیری را برعهده آقای فتحی خواهیم گذاشت.

* به عنوان عضو کمیته فنی چرا شفر در استقلال موفق نبود؟
به نظر من شفر باید کمی از دور و اطرافیانش بیشتر مشورت می‌گرفت. او چند برد آورد و فکر کرد همه چیز تمام است در حالی که اینگونه نبود. او اگر از کمیته فنی بیشتر مشورت می‌گرفت شاید الان استقلال حداقل یک جام کسب کرده بود. فکر می‌کنم حضور کمیته فنی در هر تیمی ضروری است.

* این روزها برخی از بازیکنان استقلال از فردی نام می‌برند که در خارج از مجموعه به دنبال ضربه زدن به این تیم است. نظرتان در این باره چیست؟
بازیکنانی در این باره صحبت کرده‌اند حتماً یک چیزهایی دیده‌اند. باید چنین افرادی را از کنار تیم دور کرد تا تیم لطمه نخورد. البته با شناختی که از مدیریت باشگاه دارم، هرگز اجازه نمی‌دهم تیم به حاشیه برود.

* استقلال امروز باید یک بازی سخت را هم مقابل العین امارات برگزار کند؟
بازی آخر است و به نوعی تشریفاتی. کاش استقلال از گروهش در آسیا صعود می‌کرد، زیرا توانایی این کار را داشت. فکر می‌کنم برای اولین بار است که یک بازی در سطح آسیا آن هم برای استقلال تشریفاتی می‌شود، زیرا معمولاً استقلال همیشه از گروهش در آسیا یکی از تیم‌های صعودکننده بوده است.

* از عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال رضایت دارید؟
اعتقاد دارم فرهاد در این پنج بازی تمام تلاشش را کرد تا استقلال بهترین عملکرد را داشته باشد و من به عنوان یک مربی جوان تبریک می‌گویم که قبول کرد در چنین شرایطی هدایت استقلال را برعهده بگیرد. من مطمئنم هستم که فرهاد به یکی از مربیان موفق ایران در آینده‌ای نزدیک تبدیل خواهد شد. از او می‌خواهم همینطور به تلاش خود ادامه دهد تا در این گام موفق شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ هجدهم +جدول

د مه 20 , 2019
به گزارش مشرق، تلاش‌های استقلال در این فصل هیچ گاه منجر به صدرنشینی این تیم نشد. رده دوم، بهترین رتبه‌‌ای بود که شاگردان شفر در این فصل به آن دست یافتند. هر چند که در نهایت آن هم از دست دادند و فصل را در رتبه سوم تمام کردند. یکی از مهم‌ترین دلایل اینکه...