مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن/ برای کسب قهرمانی می جنگیم

استقلال تهران

بازیکنان استقلال تهران پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته هفدهم لیگ برتر گفتند: ما همچنان شانس قهرمانی داریم و برای کسب این عنوان سخت تلاش خواهیم کرد.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته هفدهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* اللهیار صیادمنش

خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به برتری پرگل دست پیدا کنیم. از هواداران استقلال نیز بابت حمایت‌شان در این دیدار تشکر می‌کنم.

ما امروز بازی خوبی را ارائه دادیم و نتیجه خوبی نیز کسب کردیم. امیدوارم این روند در دیدارهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

برای قهرمانی همه دیدارهای ما تا پایان لیگ حکم فینال را دارد، برای قهرمانی می‌جنگیم و فکر می‌کنم اگر دیدارهای رو در روی خود با مدعیان را با برتری پشت سر بگذاریم می‌توانیم قهرمان شویم.

قطعاً حضور در ترکیب اصلی استقلال سختی خود را دارد، همه بازیکنان استقلال بازیکنان بزرگی هستند و مهاجمان ما نیز از تجربه کافی برخوردارند. تلاش می‌کنم اگر کادر فنی به من نیاز داشت با تمام وجود برای تیم بازی کنم.
شنیدم آقای کرانچار در ورزشگاه حضور دارند امیدوارم با کرانچار و تیم امید بعد از سال‌ها المپیکی شویم.

* داریوش شجاعیان

بازی خوبی بود و پیروز شدیم و سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم.خدا را شکر روز به روز به روند قبلی‌ام نزدیک می‌شوم، کادر فنی و مربیان هم تلاش می‌کنند که من به روند قبلی‌ام برگردم، هر وقت صلاح بدانند در ترکیب اصلی قرار می‌گیرم و هر وقت هم صلاح بدانند نیمکت‌نشین می‌شوم، چه یک دقیقه، چه 90 دقیقه سعی می‌کنم که برای استقلال مفید باشم.

مهم بازی کردن من نیست مهم این است که تیم نتیجه بگیرد.

بازیکنان در تیم با هم رقابت دارند و انگیزه زیادی هم بین بازیکنان وجود دارد همین رقابت باعث شده که تیم ما روز به روز بهتر بازی کند.

مطمئناً ما برای قهرمانی امید داریم و همانطور که هواداران ما امیدوارند خودمان هم برای موفقیت امیدواریم.

* گادوین منشا

بازی خیلی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه با بدشانسی از دست دادیم.

هواداران خیلی دوست دارند که من هم گل بزنم؛ سعی می‌کنم در مسابقات آینده با گلزنی آنها را خوشحال کنم.

* آیاندا پاتوسی

انگیزه زیادی دارم و سعی می‌کنم همیشه برای استقلال بازی بهتری را داشته باشم.

سعی می‌کنم در هر بازی بهترین نمایش را داشته باشم.

در مورد تکل خشن بازیکن ذوب آهن باید بگویم که این اتفاق ممکن است در هر مسابقه فوتبالی به وجود بیاید، اما خوشبختانه مصدوم نشدم.

* روزبه چشمی

در ابتدا به هواداران و خبرنگاران که در این سرما به ورزشگاه آمدند خسته نباشید می‌گویم. 3 امتیاز این بازی بسیار برای ما مهم بود که خوشبختانه توانستیم به نام خود ثبت کنیم.

فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و موقعیت چندانی به حریف ندادیم.

اگر انتقادی می‌شود یا اختلاف نظری وجود دارد فقط و فقط برای موفقیت باشگاه استقلال است. بعد از صحبت‌های هفته گذشته من خوشبختانه شرایط تغییر کرد.حالا زمین تمرین ثابت داریم و شرایط هتلی بازیکنان هم بهتر شده است که باید از این بابت از مسئولان تشکر کنم.

مدیریت بخشی از بدهی بازیکنان را پرداخت کرده و قول داده برای سایرین هم طی روزها آینده پرداخت شود.

اشتباه کردم و کارت زرد گرفتم. در رختکن هم از بازیکنان عذرخواهی کردم، چون یک لحظه از کوره در رفتم و قول می‌دهم این اشتباه تکرار نشود.

فغانی هم کارش درست بود و به درستی به من کارت زرد داد. نمی‌توان به وی انتقاد کرد، چون خیلی باکلاس است.

با غیبت من فکر می‌کنم استقلال در خوزستان برابر فولاد با مشکل مواجه نشود. آنقدر مهره داریم که متکی به یک بازیکن نباشیم.

تلاش می‌کنیم به جایگاه خوبی برسیم. ما در نیم فصل اول فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و حالا باید جبران کنیم. شرایط باید به گونه‌ای شود که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مدعی باشیم و برای رسیدن به این جایگاه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

با حضور پاتوسی کار ما در بخش هجومی تکمیل شد. همه با هم کمک می‌کنیم تا شرایط خوب باشد. امیدوارم وی بتواند به روندی که در پیش گرفته است ادامه دهد.

* امید نورافکن

مهمترین نکته بازی امروز این بود که ما در نیمه دوم هم حریف را دست کم نگرفتیم و توانستیم به گل برسیم.

باید در بازی بعدی برابر فولاد هم 3 امتیاز را کسب کنیم تا شرایط مان بهتر شود.

به نظرم استقلال می‌تواند بهتر از این هم باشد. باید در بازی بعدی برابر فولاد هم بجنگیم تا برنده باشیم و 3 امتیاز را به نام خود ثبت کنیم.

این چهارمین سال حضورم در استقلال است. دفاع چپ و هافبک دفاعی پست‌هایی بود که بیشتر در آنها بازی کردم. همیشه تلاش کرده‌ام تا بهترین عملکرد را داشته باشم تا همه از من راضی باشند. کارم بسیار سخت است که اینقدر پست عوض می‌کنم، اما با این حال همیشه به دنبال بهترین عملکرد هستم.

شکست در تبریز کمی ما را از کورس قهرمانی عقب انداخت. با این حال باید تلاش کنیم که فولاد را هم شکست دهیم تا شرایط‌مان خوب شود. ما باید برای آسیا هم آماده شویم، چراکه می‌دانید که گروه سختی هم داریم.

* محسن کریمی

خدا را شکر برگشتم و از تلاش‌ها و زحمات دکتر نوروزی، کادر فنی و کادر پزشکی استقلال تشکر می‌کنم.

خدا را شکر ۳ بر صفر برنده شدیم اما متأسفانه پنالتی را از دست دادم. موقعیت خوبی هم در ابتدای ورودم به زمین به دست آوردم و سعی کردم به زاویه مخالف بزنم اما نشد سعی می‌کنم در بازی‌های آینده گلزنی کنم.

نه تنها من بلکه تمام بازیکنان کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی داریم. تیم روز به روز بهتر می‌شود و کار کادر فنی را برای بازیکنان سخت‌تر می‌کند هر کسی که بهتر باشد در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

آقا پژمان به من گفت محسن می‌زنی که زدم و گل شد اما بار دوم نشد ان‌شاءالله در بازی‌های آینده گل می‌زنم مرتضی هم دوست من است و اصلاً حواسم به او نبود که می‌خواهد پنالتی بزند اصلاً چنین چیزی امکان ندارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ علیرضا منصوریان ذوب در قدرت استقلال؛ نیم شفر هر تیمی را به وحشت می اندازد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال 3 - 0 ذوب آهن؛ امید آبی ها زنده شد

ی فوریه 24 , 2019
          ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد د...