مصاحبه استقلالی ها پیش از شهرآورد 91/ نیاز آبی پوشان به سه امتیاز است؛ استقلال می تواند برنده بازی باشد

مصاحبه استقلالی ها پیش از دربی91

پیشکسوتان و اعضای تیم استقلال با اعلام امیدواری به پیروزی استقلال در دربی 91 به پیشواز این بازی سنتی رفتند.

به گزارش استقلال نیوز، پیشکسوتان و اعضای تیم استقلال پیش از دربی 91 در مورد شرایط استقلال و پیش بینی نتیجه این شهرآورد صحبت های مختلفی کردند که در ادامه می خوانید: 

* آرش برهانی

آرش برهانی

هر دو تیم برای این بازی شرایط نسبتاً یکسانی دارند و با مربیان جدیدشان نتایج خوبی گرفته‌اند. گل‌محمدی و فرهاد مجیدی ایده‌های خوبی دارند و این‌طور نیست که دنبال فوتبال تدافعی یا گرفتن حداقل امتیاز باشند.

فکر می‌کنم شاهد یک بازی جذاب و تماشاگرپسند از سوی هر دو تیم باشیم.

استقلال در حال حاضر در فاز تهاجمی شرایط خوبی دارد، ولی قبلاً نگرانی‌هایی وجود داشت، چون استقلال معمولاً با مشکل نداشتن مهاجم گلزن مواجه بود. اعتقاد من این است که غیبت دیاباته چندان برای استقلال تأثیر منفی نخواهد داشت، چون مهاجمی مثل ارسلان مطهری می‌تواند خودش را به خوبی نشان دهد.

ارسلان به خوبی در استقلال جا افتاده و در همین ابتدای کار نشان داد که می‌تواند در تیم‌های بزرگ هم خودش را نشان دهد، ضمن اینکه این بازیکن در لیگ قهرمانان و لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و مهاجمی کامل است.

هر چند استقلال در چند بازی اخیر نتایج خوبی گرفته، ولی اعتقاد من این است که بودن اسماعیلی در ترکیب تیم، کمک زیادی به استقلال می‌کند و غیبت این بازیکن تأثیرگذار است. با این حال امیدوارم استقلال در نهایت برنده از زمین بیرون بیاید تا هوادارانش را خوشحال کند.


  

* کبانوش رحمتی

کیانوش رحمتی

بازی سختی برای دو تیم پیش‌رو است. البته آرامش استقلال نسبت به پرسپولیس بیشتر است و این مسئله می‌تواند در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد.

هر دو تیم از لحاظ فنی، شرایط مشابهی دارند و باید منتظر یک بازی زیبا از سرخابی‌های تهرانی باشیم. فکر می‌کنم هواداران می‌توانند یک بازی زیبا را از دو تیم شاهد باشند به شرط آنکه گلی هم در این دیدار رد و بدل شود.

استقلال توانست سه بازی حساس را با پیروزی به پایان برساند، آنها در لیگ قهرمانان عملکرد قابل قبولی داشتند و با بردهایی که به دست آوردند، حالا با روحیه خوب آماده جدال برابر پرسپولیس هستند.

پرسپولیس نشان داد که با یحیی گل‌محمدی عملکرد بهتری داشته. گل‌محمدی توانسته از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی را در تیم ایجاد کند و اعتقاد دارم حضور او در پرسپولیس باعث تغییراتی از لحاظ روحی و فنی برای بازیکنان بوده است.

معتقدم این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان خواهد رسید. البته هر تیمی که از موقعیت‌های به دست آمده، استفاده کند به طور حتم می‌تواند در این دیدار موفق باشد. بازی روز پنجشنبه با تساوی به پایان نخواهد رسید و یکی از دو تیم برنده این بازی می‌شود.

آنها می‌توانند انرژی مثبتی به بازیکنان بدهند. تجربه نشان داده که وقتی تماشاگران از حاشیه‌ها دور شده و تنها به تشویق تیم خود پرداخته‌اند، بازیکنان روحیه بهتری پیدا کرده و توانسته‌اند در زمین عملکرد مثبتی داشته باشند.


 * شاهین بیانی

شاهین بیانی

به جرات می توان گفت از یک هفته قبل و بعد از بازی همه راجع به این دیدار سنتی صحبت می کنند طرفداران دو تیم هر روز تا قبل از شروع دیدار برای یکدیگر کری می خوانند و در پایان هم اگر تیمی برنده شود طرفداران حریف را تنها نخواهد گذاشت و مرتب تا بازی بعد آنها را سرزنش می کنند.

دیدار استقلال و پرسپولیس همیشه جذاب و اهمیت خاصی دارد چه برای هواداران و چه برای آنهایی که در زمین بازی کنند و حتی بیشتر مسئولان کشور طرفدار یکی از این دو تیم هستند و بارها اتفاق افتاده برخی وزرای کشور برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده اند.

استقلال و پرسپولیس بازی های قبل از دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند حالا طرفداران هر دو تیم انتظار برد در این دیدار را دارند اما باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی در طول ۹۰ دقیقه رخ خواهد داد. دربی جای اشتباه نیست، اشتباه در این بازی جبران ناپذیر است و هر کس مرتکب این اتفاق شود به طور حتم تا دیدار بعدی این دو تیم باید تاوان آن را پس بدهد.

بازیکنان باتجربه کمتر اشتباه می کنند اما جوانترها که شور و حال خاصی دارند و می خواهند مقابل تماشاگران شان خودی نشان دهند بعضی اوقات دچار اشتباهاتی می شوند که جبران ناپذیر است، بنابراین بزرگان تیم باید مرتب تا شروع بازی با بازیکنان صحبت کرده و به آنها حساس بودن دیدار را گوشزد کنند.

هر دو بازیکن برای تیم هایشان تاثیرگذار بودند. بیانی در خصوص شرایط دو تیم هم گفت: استقلال یک بازی خوب را برابر الکویت و الریان انجام داد، فشار و خستگی باعث شد مجیدی برابر نفت مسجد سلیمان تغییراتی در تیمش به وجود بیاورد که آنقدر هم مثبت نبود اما وقتی دوباره آبی پوشان به شرایط گذشته بازگشتند توانستند نفت مسجد سلیمان را شکست دهند، سیستمی که استراماچونی از خود در استقلال به جا گذاشت و فرهاد آن راه را ادامه داد توانسته برای استقلال مفید باشد.

بازیکنان به درک متقابل و خوبی از یکدیگر رسیده و به هماهنگی کامل دست پیدا کرده اند و مطمئنم اگر همان بازی با الریان را انجام دهند مقابل پرسپولیس انجام دهند مطمئنا برنده بازی خواهند بود.

با آمدن یحیی که یک از مربیان جوان خوب فوتبال کشور ماست شرایط پرسپولیس فرق کرده، او خون تازه ای به در رگ های پرسپولیس به جریان انداخت و حالا از زمانی که به پرسپولیس  آمده است قرمزپوشان دو برد خوب کسب کرده اند یحیی هم نمی خواهد در این دیدار بازنده باشد اما اعتقاد دارم عملکرد استقلال نسبت به پرسپولیس بهتر است و آبی پوشان می توانند برنده این بازی باشند.

حسین حسینی شاید جوان باشد اما تجربه خوبی دارد او در حال حاضر یکی از بازیکنان استقلال است که می تواند به همبازیانش در طول ۹۰ دقیقه آرامش داده و با کمک خط دفاع تیم را رو به جلو حرکت دهد.

فکر می کنم این بازی مساوی نداشته باشد به طور حتم یکی از این دو تیم برنده خواهد بود چون هم استقلال و هم پرسپولیس به سه امتیاز این بازی نیاز دارند خصوصا آبی پوشان که با این برد می توانند موقعیت خود را در جدول بهتر کنند.

از هواداران دو تیم می خواهم یک روز آرام و به یاد ماندنی را به جای بگذارند، به جای فحاشی علیه یکدیگر تیم شان را تشویق کنند تا این امید را داشته باشند تا با حمایت آنها تیم محبوب شان به پیروزی دست پیدا کند.

در حال بروزرسانی...

اخبار دربی 91


مطالب مرتبط:

مصاحبه استقلالی ها پیش از شهرآورد 91/ برای دیاباته جانشین مناسب داریم؛ امیدواریم امداد غیبی به کمک پرسپولیس نیاید!

مصاحبه استقلالی ها پیش از شهرآورد 91/ نتیجه این بازی قهرمان را مشخص می کند؛ وزارت ورزش جانب عدالت و انصاف را داشته باشد

مصاحبه استقلالی ها پیش از شهرآورد 91/ برنده دربی مدعی اول قهرمانی است؛ استقلال بی شک «تیم‌تر» است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمار مسابقات استقلال و پرسپولیس با سوت بیژن حیدری

چ فوریه 5 , 2020
سرویس ورزش مشرق – قضاوت دیدار حساس هفته نوزدهم بین پرسپولیس و استقلال به داور ۳۹ ساله همدانی سپرده شد! بیژن حیدری یا همان "دکتر حیدری" کار قضاوتش را از سال ۱۳۷۸ استارت زد و از سال ۱۳۸۵ درجه ملی اش را گرفت و در لیگ برتر هم سوت زد. او پیش از این دو بار د...