مشکل بزرگ استقلال از نظر بیانی

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی اظهار داشت: در شهرآوردها مهم‌ترین عاملی که باعث موفقیت می‌شود تمرکز بالا و نبود اشتباهات فردی و گروهی است که متاسفانه این عوامل از سوی استقلال رعایت نشد.

وی افزود: برای من جای پرسش است که چرا مدافعان استقلال که در سطح اول فوتبال بازی می‌کنند در مهم‌ترین بازی فصل چنین اشتباهات فاحشی را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

تمرین عجیب استقلالی‌ها قبل از تراکتور +عکس

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر این اشتباهاتی که در بازی پرسپولیس با استقلال صورت گرفت اصلاح نشود در ادامه فصل مشکلات زیادی برای آبی‌پوشان به وجود می‌آید و حتی می تواند این تیم را از رسیدن به جام محروم کند.

بیانی تصریح کرد: وقتی تیمی در شهرآورد چهار یا پنج موقعیت گل در اختیار حریف قرار می‌دهد یعنی ساختار دفاعی آن مشکل دارد و محمود فکری و کادرفنی او باید هرچه سریعتر راهکاری برای حل این مشکل در نظر بگیرند.

وی با اشاره به خروج هروه میلیچ از ایران تاکید کرد: به نظر من هروه میلیچ‌ رفتار غیر حرفه‌ای انجام داد و باید باشگاه استقلال برخورد قاطع با این بازیکن انجام دهد. او از ایران رفت و باید تحقیق شود چه طور به راحتی این اتفاق افتاده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان با تمجید از خط حمله تیم فوتبال استقلال، گفت: خط حمله‌ استقلال واقعا در بازی‌های اخیر بی نظیر کار کرده است. مهدی قائدی و ارسلان مطهری در لیگ برتر عالی کار کرده‌اند و حضور آنها برای آبی‌پوشان نعمت بزرگی است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حریف استقلال هم تیمی طارمی را جذب کرد

ی ژانویه 17 , 2021
به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت ۲۴، العین حریف استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ است. این تیم اماراتی برای تقویت خط خمله خود با شویا ناکاجیما مهاجم ژاپنی پورتو قرارداد امضا کرد. العین در صفحه خود در توییتر نوشت: خوشحالیم که این نا...