مشکلات استقلال نباید علنی شود

به گزارش مشرق، محمد نوری اظهار داشت: استقلال در حال حاضر با شایستگی در صدر جدول قرار دارد و می‌توان این روند را ادامه بدهد.

وی افزود: مهم‌تریم مساله‌ای که در حال حاضر برای استقلال اهمیت دارد این است که از حاشیه به دور باشد و وارد چالش نشود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از بازی با نساجی مازندران حاشیه‌هایی برای استقلال شکل گرفت که زیبنده نبود، باید اختلافات در فضای دوستانه و داخل خانواده حل شود تا نوار موفقیت‌های آبی‌پوشان پاره نشود.

نوری تصریح کرد: انتقاداتی که از استقلال مطرح می‌شود درست نیست، تیمی که در صدر جدول قرار دارد نباید این چنین مورد حمله قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: استقلال هر وقت در حال رسیدن به موفقیت است برخی‌ها حاشیه درست می‌کنند تا این تیم به مشکل بخورد، آنها دوست آبی‌پوشان نیستند و فقط به دنبال ضربه زدن هستند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پایان گفت: استقلال تمام تمرکزش را روی بازی‌های آینده بگذارد تا بتواند قهرمان نیم فصل شده و برای دور برگشت با قدرت استارت بزند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نوری: استقلال با شایستگی در صدر جدول قرار دارد؛ مشکلات نباید علنی شوند

د فوریه 8 , 2021
پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: متاسفانه پس از دیدار با نساجی مازندران حاشیه‌هایی شکل گرفت که زیبنده این تیم نبود و نباید علنی می‌شد. به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص حوا...