مرحله 1/8 جام حذفی/ حواشی پیش از دیدار استقلال و فجرسپاسی: حضور هواداران بدون بلیت؛ انقاد از فتحی وحمایت از استراما

حواشی پیش از دیدار استقلال و فجرسپاسی شیراز

تعدادی از هواداران استقلال بدون تهیه بلیت الکترونیکی به ورزشگاه آزادی مراجعه کردند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران و فجرسپاسی شیراز در ساعت 16:50 امروز پنجشنبه(25 مهر 98) از مرحله یک هشتم جام حذفی فصل 1398/99 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند شد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* هواداران تیم استقلال در فاصله کمتر از یک ساعت تا آغاز بازی رفته رفته در حال ورود به ورزشگاه هستند و ترافیکی در اطراف ورزشگاه آزادی وجود ندارد.

حواشی پیش از دیدار استقلال و فجرسپاسی شیراز

* علی‌رغم اینکه بارها اعلام شده فقط هوادارانی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند که به صورت اینترنتی بلیت بازی را خریداری کرده باشند و در هفته‌های گذشته نیز تماشاگران بدون بلیت اجازه ورود پیدا نکردند اما با این حال در بازی امروز تعدادی از علاقه‌مندان فوتبال بدون تهیه بلیت به ورزشگاه آمدند که نیروی انتظامی از نزدیک شدن آنها به گیت‌های الکترونیکی جلوگیری می‌کنند.

* حدود 20 هوادار تیم فجر شهید سپاسی در ضلع شمالی استادیوم آزادی مشغول تشویق تیم محبوب‌شان هستند.

* بازیکنان تیم فجر سپاسی زودتر از بازیکنان استقلال برای گرم‌ کردن وارد زمین شدند و از تیم استقلال فقط دروازه‌بانان این تیم در زمین حضور داشتند. در این هنگام هواداران استقلال سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم‌شان را تشویق کردند و او نیز به سمت آنها آمد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* حدود 1500 نفر از هواداران استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی مشغول تشویق بازیکنان تیم‌شان هستند.

* پیش از آغاز بازی با فجر هواداران استقلال با در دست داشتن یک بنر ضمن حمایت از استراماچونی به انتقاد از  مدیرعامل باشگاه پرداختند.

* پیش از آغاز مسابقه به دلیل نزدیک بودن ایام عزاداری سالار شهیدان و روز اربعین از بلندگوهای ورزشگاه مدحی پخش شد و ورزشگاه حال و هوای اربعین به خود گرفت.

حواشی پیش از دیدار استقلال و فجرسپاسی شیراز

*‌ شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شد و با هواداران روی سکوها عکس یادگاری گرفت.

* مسعود مرادی ناظر داوری مسابقه پیش از شروع بازی با چند نفر از تماشاگران حاضر در ورزشگاه عکس یادگاری گرفت.

* بازیکنان استقلال قبل از به صدا درآمدن سوت آغاز مسابقه با دسته‌های گل به سمت اعزای تیم فجر سپاسی رفتند و با آنها خوش و بش کردند.

* تعداد اندکی از هواداران تیم فجرسپاسی که در ضلع شمالی ورزشگاه مستقر هستند تیم میهمان را تشویق می‌کنند و بازیکنان فجر پیش از سوت آغاز بازی به سمت آنها رفتند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

* بازیکن شماره 3 فجر سپاسی پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با مرتضی تبریزی خوش و بش کرد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرحله 1/8 جام حذفی/ تساوی بدون گل استقلال و فجر سپاسی؛ بدون مهاجم گل زدن سخت است و دشوار!

پ اکتبر 17 , 2019
نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال ایران و فجرسپاسی شیراز با تساوی به پایان رسید. به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال ایران و فجرسپاسی شیراز در مرحله یک هشتم جام حذفی فصل 1398/99 از ساعت 16:50 امروز(پنجشنبه 25 مهر 1398) در ورزشگاه آزادی تهران ...