مرحله 1/8 جام حذفی/ تساوی بدون گل استقلال و فجر سپاسی؛ بدون مهاجم گل زدن سخت است و دشوار!

دیدار استقلال و فجرسپاسی شیراز

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال ایران و فجرسپاسی شیراز با تساوی به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال ایران و فجرسپاسی شیراز در مرحله یک هشتم جام حذفی فصل 1398/99 از ساعت 16:50 امروز(پنجشنبه 25 مهر 1398) در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت پیام حیدری به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

ترکیب فجرسپاسی: سعید جلالی‌راد، امیرحسین صدقی، محمد امینی، امیر شبانی، محمدحسین کریم‌زاده، میلاد غریبی، بابا محمدی، ایوب کلانتری، میلاد احمدی، اکبر بختیاری، اسماعیل بابایی.

دقیقه 9: مهدی قائدی با نفوذ به محوطه جریمه خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه‌اش پیش از رسیدن به دروازه به مدافعان فجر سپاسی برخورد کرد و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 13: دانشگر شوت محکمی را روانه دروازه کرد که جلالی‌راد توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 14: فرشید اسماعیلی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شوتزنی شد که ضربه سرکش او پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19: محمد امینی در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت که ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 30: حرکت فردی مدافع فجر سپاسی با اشتباه این بازیکن همراه شد و بازیکنان استقلال در موقعیت گلزنی قرار گرفتند، اما خروج به موقع جلالی‌راد این موقعیت را از آبی‌پوشان گرفت.

دقیقه 31: اسماعیل بابایی با شوتی محکم و از راه دور قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که توپ راهی اوت شد.

دقیقه 35: بازیکنان فجر سپاسی بازهم شانس خود را با شوت از راه دور امتحان کردند که این بار توپ با فاصله کم از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 40: ارسال پاس به داخل محوطه جریمه فجر سپاسی مقابل فرشید اسماعیلی قرار گرفت که ضربه این بازیکن بار دیگر راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 2+45: ارسال میلیچ از جناح چپ استقلال در موقعیتی بسیار خوب به مهدی قائدی رسید که ضربه سر این بازیکن را دروازه‌بان فجر مهار کرد.

دقیقه 3+45: سوت پایان نیمه اول با تساوی بدون گل.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تساوی استقلال و فجر سپاسی در نیمه اول

پ اکتبر 17 , 2019
به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و فجرسپاسی شیراز در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۵۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.ترکیب استقلال: سیدحسین حسین...