مرحله 1/8 جام حذفی/ آندره آ استراماچونی: برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داریم؛ گری هوپر اصلا گزینه من نبود!

دیدار استقلال و فجر سپاسی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با فجرسپاسی گفت: ما با تاکتیک و سیستم جدیدی که داریم باید به بازیکنان فرصت بدهیم تا با این روش و سبک آشنایی بیشتری پیدا کنند.

 به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با فجر سپاسی از مرحله 1/8 نهایی جام حذفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

* با تغییر پست دانشگر و غلامی بازی را در دست گرفتیم 

از ابتدا می‌دانستیم که دیدار سختی خواهیم داشت زیرا حریف در شرایط خوبی قرار داشت و باید صادقانه بگویم که مهابادی سرمربی حریف برای ما با پست کریم زاده مشکل ایجاد کرد ولی در نیمه دوم که من جای غلامی و دانشگر را عوض کردم، بازی را در دست گرفتیم. فکر می‌کنم ۱۵-۱۶ موقعیت ایجاد کردیم و ۲-۳ مرتبه توپ را به تیرک زدیم. در نیمه دوم حریف موقعیتی نداشت. ما باید پیشرفت کنیم اما این دیدار یک قدم رو به جلو بود و این برای ما مهم است که تا فینال دو بازی داریم.

* دلیل ترک نیمکت گل زدن بود نه چیز دیگر!

اینکه شما تصور می کنید باید دیرتر زمین را ترک می کردم باید بگویم که من فکر می‌کنم سو تفاهم رخ داده است. ما دقیقه ۱۱۲ گل زدیم و فکر کردم بازی تمام شده است. بازی ۳ بر صفر شده بود و نیازی نبود من حضور داشته باشم.  

*  به رفتار عجیب داور اعتراض کردم 

من امروز به داور هیچ اعتراضی نداشتم و فقط تعجب کردم چرا داور از داور چهارم سؤال پرسید که فاصله زیادی با آن صحنه داشت. اعتراض من به پنالتی نبود، به این دلیل اعتراض کردم که چرا داور از کمک داوری که به صحنه دور بوده است، سؤال می‌کرد و آنجا جلسه مشورتی برگزار کردند! عصبانیت من فقط بابت همین بود.

* برای هر تغییر در ترکیب دلایل کافی دارم

من برای هر تعویض دلایل کافی دارم امروز هم وقتی جای دانشگر و غلامی را عوض کردیم، یک بازیکن با خصوصیات جدیدتری می‌خواستیم و به همین دلیل تعویض کردیم تا بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.  

* در این مرحله اتفاقات عجیب زیاد اتفاق افتاد

اتفاقات جالبی در جام حذفی رخ داد در این مرحله و ذوب‌آهن و شهر خودرو حذف شدند. وقتی بازی حذفی است، هر اتفاقی رخ می‌دهد، اما من خوشحالم که توانستیم سومین بازی پیاپی را هم با برد پشت سر بگذاریم، کلیت شیت کنیم، اما بازهم ما کلی موقعیت از دست دادیم و نتوانستیم توپ‌های خود را گل کنیم.

* برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داریم

بازی امروز یک قدم رو به جلو بود، اما هنوز خیلی کار داریم. این بازیکنان در دوران بازی‌شان با سه مدافع بازی نکرده بودند و این سیستمی است که برای هماهنگ شدن بیشتر، نیاز به زمان دارد.

* هوپر اصلا گزینه من نبود

جذب هوپر اصلاً در ذهن من نبود! ممکن است در فوتبال شما با 100 نفر هم مذاکره کنید.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ نه داور حریف استقلال شد و نه فجر سپاسی شیراز؛ طوفان هشت دقیقه ای آبی در آزادی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی پس از صعود استقلال: هنوز خیلی کار داریم/ جذب هوپر اصلاً در ذهن من نبود!

پ اکتبر 17 , 2019
به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز در مرحله یک هشتم جام حذفی اظهار داشت: از ابتدا می‌دانستیم که بازی سختی خواهد بود، چون به این نکته واقف بودیم که تیم حریف در شرایط خوبی قرار دارد. باید صادقانه بگویم که د...