مرحله 1/16 جام حذفی/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری سخت مقابل تراکتور؛ امروز سنگ تمام گذاشتیم!

دیدار استقلال و تراکتور

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از برتری سخت 120 دقیقه ای مقابل تراکتور گفتند: فوتبال روز بد و خوب دارد، آن هفته هم روز بد ما بود.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری سخت در 120 دقیقه مقابل تراکتور تبریز، از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1401/1402، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* علیرضا رضایی  

خدا را شکر بازی را بردیم. بعد از چند هفته که روزهای پر دردسری داشتیم، امیدوارم هواداران در این شرایط کمی خوشحال شوند.

وی درمورد وضعیت خودش در استقلال، گفت: وضعیت من خوب است. همیشه سعی کرده‌ام‌ در هر جایگاهی هستم بهترین خودم باشم و  اکنون هم سعی دارم به عنوان دروازه‌بان اول یا دوم به استقلال کمک کنم. الان بیشتر از همه نیاز دارند که من در تمرینات روحیه بدهم و این کار را از دید خودم انجام می‌دهم. خدا را شکر امروز بردیم و سید حسین حسینی هم خوب کار کرد.

دروازه‌بان نیمکت نشین استقلال درمورد اینکه انتظار می‌رفت در جام حذفی وی درون دروازه این تیم قرار بگیرد، پاسخ داد: هیچ فرقی ندارد چگونه می‌‌توانم به تیم کمک کنم. همیشه سعی دارم بهترین خودم باشم. چه روی نیمکت، چه روی سکو یا درون زمین. امروز به من روی نیمکت نیاز داشتند و سعی کردم به بازیکنان و دروازه‌بان اصلی تیم روحیه بدهم. وظیفه‌ام این است که به تیم کمک کنم تا هوادار استقلال خوشحال شود. هر زمان حس کنم نیاز است در زمین کارم را انجام بدهم با تمام قوا به زمین می‌آیم، کارم را انجام می‌دهم و بیرون می‌روم.

رضایی درخصوص اینکه مباحثی مطرح شده که پیشنهاداتی دارد و می‌خواهد از استقلال جدا شود، توضیح داد: برخی صحبت‌ها شده است. البته از ابتدای فصل از من صحبت‌های زیادی شده که فقط در خانه به آن‌ها می‌خندیدم. نمی‌دانستم این صحبت‌ها از کجا می‌آید و چگونه آن‌ها را درست می‌کنند اما پیشنهاداتی بود. اکنون در استقلال حالم و جایم خوب است. سعی دارم به تیم کمک کنم. امیدوارم روزی ببینم هواداران مثل اواخر سال گذشته از فوتبال لذت می‌برند و با بردها خوشحال هستند.


بهزاد غلامپور 

بازی قشنگی بود. ما می‌توانستیم در 90 دقیقه هم کار را تمام کنیم. تراکتور هم تیم خوب و قابل احترامی است.

وی درمورد اینکه چرا در جام حذفی علیرضا رضایی در ترکیب استقلال قرار نگرفت، عنوان کرد: این تشخیص سرمربی بود. روی رضایی هم نظر داریم. سید حسینی هم همیشه سرحال است. 

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: وضعیت کلی تیم خوب است. در لیگ به تراکتور باختیم، اما هنوز امید داریم.

غلامپور در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد حسینی رضایت دارید یا خیر، گفت: بله، 120 درصد!


   

* محمد محبی 

به نظر من در کل 120 دقیقه بیشترین موقعیت را خلق کردیم و خطرناکترین فرصتها را داشتیم. دست کم در نیمه اول باید دو گل می‌زدیم. امروز خیلی بازی خوبی انجام دادیم. 

مربی هم از تیم از نوع نگرشی که وارد بازی شدیم راضی بود. جنگهای تن به تن را بردیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. 

بازیکن استقلال در خصوص اینکه تکلیف خودش با این تیم چه خواهد شد پاسخ داد: این موضوع حل شده و تا آخر فصل در استقلال هستم.

محبی در مورد مصدومیتش عنوان کرد: در دقیقه 5 یا 6 بازی قبلی مقابل تراکتور حرکتی زدم که هادی محمدی که دوست من است پایم را زد. از آن لحظه درد من شروع شد و نتوانستم بازی کنم. از پزشک تیم و فیزیوتراپیست استقلال پوراحمدی تشکر می‌کنم. در این مدت خیلی تلاش کردم صبح و بعدازظهر فیزیوتراپی می‌رفتم و خدا را شکر توانستم به بازی امروز برسم. امروز هم 30 دقیقه بازی کردم.


    

* سعید مهری 

خدا را شکر توانستیم نتیجه را عوض کرده و به مرحله بعدی صعود کنیم. تیم ما امروز نشان داد از همان دقیقه اول برای برد به زمین آمده است.

وی در خصوص اینکه آیا اختلاف بین مدیریت قبلی و فعلی استقلال به بازیکنان فشار نمی‌آورد گفت: خیر تمرکز ما روی بازی است و درگیر این مسائل هم نمی‌شویم. 

وی در مورد اینکه آیا برخی صحبت‌های بازیکنان تراکتور را در بازی‌های قبلی شنیده است و اینکه امروز شکست دیدار قبلی انتقام گرفتند توضیح داد: ما برای برد به زمین آمده بودیم. امروز هم برخی صحبت‌ها مطرح شد اما مهم برد استقلال بود.


   

* مهدی مهدی‌پور 

چیزی که امروز احتیاج داشتیم رسیدیم. تصمیم کوپال ناظمی روی تکرار پنالتی اول درست بود. در صحنه دوم محمد محبی درون محوطه نرفته بود اما صحنه را تکرار کردند. خدا را شکر یامگا توانست هر سه پنالتی را تکرار کند و ما برنده شدیم.

مقداری شرایط برای ما سخت شده بود و فشار استقلال را اذیت می‌کرد اما فوتبالی که به ویژه در نیمه اول ارائه کردیم فوتبال قابل ستایشی بود و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. البته خودمان شرایط را سخت کردیم و می‌توانستیم خیلی راحت‌تر برنده شویم.

مهدی‌پور درخصوص صحبت‌های اخیر حجت کریمی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه اگر بازیکنان هزار تومان نگیرند تمرین نمی‌کنند گفت: چه بگویم؟ اگر خود شما رسانه‌ها تا مدتی حقوق خود را نگیرید سر کار نمی‌آیید ولی شرایط استقلال همیشه مشخص بوده است. همیشه پرداختی‌های باشگاه به موقع نبوده اما بچه‌ها همیشه غیرت گذاشته‌اند حتی زمان‌هایی که پول پرداخت نشده است. همین الان به نیم فصل رسیده‌ایم اما 30 تا 35 درصد گرفته‌ایم.

باشگاه در پرداختی‌ها عقب است اما بچه‌ها با غیرت کار می‌کنند. مسائل مالی مهم هست اما نه تا این اندازه که مشکل خاصی به وجود بیاورد. وقتی صدای بازیکنان در می‌آید قطعا کارد به استخوانشان رسیده که این اتفاق افتاده است. این اتفاق هم ممکن است برای تمام شغل‌ها بیفتدد.

یک نفر چند ماه با بی‌پولی کنار می‌آید اما وقتی ببیند در امورات اولیه زندگی مشکل دارد صدایش درخواهد آمد.

وی در خصوص اینکه کدام بازیکن استقلال به باشگاه اخطار داده است گفت: این موضوع را از خود فتح الله زاده بپرسید.

وی در مورد اینکه اگر هواداران بودند پیروزی در این مسابقه راحت‌تر نبود اظهار داشت: حضور هواداران برای ما خیلی تأثیرگذار است. سه سال است در استقلال حضور دارم اما شاید فقط در پنج بازی طرفدار در ورزشگاه داشتیم. هواداران یار دوازدهم استقلال هستند و انتظار داریم آنها را کنار خودمان داشته باشیم. جو بازی بدون هوادار مانند دیدار دوستانه است و کار در این وضعیت سخت می‌شود. وجود هوادار برای ما خیلی مهم است.


   

* خسرو حیدری 

هر بازی استقلال یک فینال است. تمام تیم ها مقابل ما انگیزه دارند. به بچه ها همیشه می گوییم باید انگیزه شما ۱۰ برابر باشد تا بتوانیم بازی ها را ببریم. در این یک هفته روی نقاط ضعفی که داشتیم کار کردیم. امروز حداقل ۷-۶ موقعیت داشتیم. مردیم تا بردیم. 

مربی استقلال در مورد اینکه هنگام گرم کردن به بازیکنان گفت امروز ما باید آن‌ها را سورپرایز کنیم، عنوان کرد: بازی قبلی ما را سورپرایز کردند. اول بازی پرس سنگینی روی‌ما ایجاد کردند. تراکتور خیلی خوب پرس می کرد و ما از این ضربه خوردیم. تیم خوبی است و مربی‌شان خیلی خوب است. بازیکنان خارجی خیلی خوبی هم دارند. به همین خاطر امروز گفتم سورپرایزشان کنیم. در نیمه اول خیلی خوب پرس کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. می توانستیم نیمه اول برنده باشیم. 

وی در‌مورد اینکه بازیکنان استقلال با یک باخت متهم به کم کاری شدند، گفت: برای همه پیشکسوتان و کسانی که واقعا زحمت کشیدند، احترام قائلم ولی در تیم واقعا چنین چیزی نداریم. سیاوش یزدانی الان مدتی است با درد بازی می‌کند. لگن او ترک خورده است. تمام این بازیکنان به سختی به اینجا رسیدند. هیچ وقت کم کاری نمی کنند که تیم‌شان را بفروشند. امروز هم به بچه‌ها گفتم کادرفنی به همه شما ایمان دارد. واقعا می دانیم کم نمی گذارید. دیدید که یکدل بودیم و بازی باخته را برگرداندیم. 

حیدری در‌مورد حواشی بازی و اعتراض حریف به پنالتی‌ها، اظهار داشت: پنالتی‌ها صد در صد واضح بود. خیلی از بازی ها پنالتی ما را نمی گیرند. امروز هر دو صحنه پنالتی بود. اگر تکرار دادند یک بار اخباری زیاد جلو آمده بود. یک بار هم بازیکن ما وارد ۱۸قدم شد.


   

* روزبه چشمی 

تراکتور از لحاظ فنی تیم خیلی خوبی است. امروز بردیم اما پایاپای بازی کردیم. با اینکه موقعیت‌های خیلی بیشتری داشتیم و تیم سرتر بازی بودیم. البته می‌خواهم درباره بازی هفته گذشته صحبت کنم. یک بازی می‌کنیم و تیم‌ها می‌برند یا می‌بازند. یک بازی روز بد تیم ما است و حریف خوب بازی می‌کند و می‌برد. من در ابتدا به نفرات تراکتور خسته نباشید گفتم زیرا عالی بازی کردند اما هفته گذشته برخی بازیکنان‌شان صحبت‌هایی کردند که ظاهرا یک فینال را برده‌ و قهرمان شده‌اند.

باید به هم احترام بگذاریم.  در هفته اول به سپاهان باختیم اما نه بازیکنان آن‌ها حرفی زدند و نه ما. به هر حال فرصت‌های شان را گل کردند اما در بازی هفته قبلی ما با تراکتور، بازیکنان این تیم خیلی بلند صحبت کردند. تماشاگر هم در ورزشگاه نیست و صدا می‌پیچد. اینکه در دقیقه 15-10 بگویند استقلالی‌ها هل کرده و نمی‌توانند بازی کنند، درست نیست. فوتبال روز بد و خوب دارد. آن هفته هم روز بد ما بود. تراکتور برد و مبارکش باشد اما باید به هم احترام بگذاریم.

امروز بچه‌های ما سنگ تمام گذاشتند. در این هفته فشار زیادی روی ما بود و حرف‌های زیادی پشت بازیکنان استقلال زده شد اما خدا را شکر بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و مربیان هم تمام نکات را گفتند. مدیریت هم از تیم و مربی حمایت کرد. از هر سه جبهه تشکر می‌کنم. هواداران هم پشت ما بودند. در هر بازی صد در صد توان‌مان را می‌گذاریم. با اینکه در 90 دقیقه صد در صد باید کار را تمام می‌کردیم اما همه بدانند تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی تمام توان خود را می گذارند.  در آخر به هواداران استقلال تبریک گفته و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.


* سیاوش یزدانی 

بازی خوبی بود. به تیم تراکتور تبریک می‌گویم زیرا یک تیم چغر بود که بردنش خیلی سخت بود. با آمدن مربی جدید متحول شده است. خدا را شکر توانستیم با بازکشت به بازی برنده شویم و شرمنده هواداران نشویم. بازی خیلی سختی بود.

وی درمورد درگیری‌های در تونل ورزشگاه، گفت: این اتفاقات طبیعی است. در بازی‌های جام حذفی نیز زیاد از این اتفاقات می‌افتد. بحث خاصی نبود.

مدافع استقلال درباره اعتراض خود در یک صحنه به داور، توضیح داد: من همیشه اعتراض دارم. چیز خاصی نبود. داور آن صحنه را ندید و جز برخوردهای طبیعی بازی است. تراکتور هم واقعا اینگونه می‌شد ببریم زیرا از لحاط فوتبالی تیم خوبی بودند که باید با قلدر بازی می‌بردیم.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ جادوی قایدی و پنالتی‌های یامگا؛ کامبک و انتقام شیرین استقلال از تراکتور در آزادی..

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یزدانی: تراکتور را با «قلدربازی» بردیم

پ ژانویه 12 , 2023
به گزارش مشرق، سیاوش یزدانی پس از دیدار استقلال برابر تراکتور در یک‌شانزدهم جام حذفی گفت: بازی خوبی بود. به تیم تراکتور تبریک می‌گویم. آنها واقعا تیم چغری هستند. بردن تراکتور کار خیلی سختی بود و این تیم با مربی جدید واقعا متحول شده است. وی افزود: ...