مرحله 1/16 جام حذفی/ حواشی پیش از دیدار گل ریحان و استقلال: ممانعت از ورود تجهیزات پزشکی استقلال!

حواشی پیش از دیدار گل ریحان و استقلال

مسئولان ورزشگاه انقلاب کرج از ورود خودروی خبرنگاران و همچنین اتومبیلی که تجهیزات پزشکی استقلال را حمل می‌کرد، به داخل این مجموعه ممانعت به عمل آوردند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های گل ریحان البرز و استقلال تهران در ساعت 18:15 امروز دوشنبه(8 مهر 98) از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1398/99 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهند شد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

  

* در شرایطی که خبرنگاران رسانه‌های گروهی قصد دارند وارد مجموعه شوند، از ورود خودروهای آنها ممانعت به عمل می‌آید. این در شرایطی است که تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی از تهران خود را به کرج رساندند و از ورود خودروهای آنها ممانعت به عمل آمده و به آنها اعلام شده پارکینگ مجموعه پر شده است.

حواشی پیش از دیدار گل ریحان و استقلال

* در شرایطی که کادر پزشکی تیم استقلال تجهیزات پزشکی این تیم را حمل می‌کرد و قصد ورود به داخل مجموعه را داشت، از ورود خودروی حمل تجهیزات پزشکی استقلال هم ممانعت به عمل آمده و با اعتراض مسئولان این تیم مواجه شده است.

* طرفداران تیم فوتبال استقلال با پرچم‌های آبی در حال ورود به ورزشگاه هستند و این در حالی است که طرفداران گل ریحان و تعدادی از هواداران پرسپولیس با پرچم قرمز وارد استادیوم شدند.

* با توجه به اینکه بلیت‌فروشی مسابقه به صورت دستی انجام می‌شود، پشت گیت‌های استادیوم انقلاب کرج شلوغ است و هواداران دو تیم مشغول تهیه بلیت هستند. 

در حال بروز رسانی... 

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرحله 1/16 جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل گل ریحان؛ با کاپیتان جدید برای کسب اولین پیروزی!

د سپتامبر 30 , 2019
ترکیب استقلال تهران در دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1398/99 مقابل گل ریحان البرز مشخص شد.              به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل گل ریحان البرز&...