مرحله 1/16 جام حذفی/ تساوی گل ریحان و استقلال در نیمه نخست؛ استراما و بازیکنانی که در حد نیمکت هم نیستند!

دیدار گل ریحان و استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های گل ریحان البرز و استقلال تهران با تساوی به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های گل ریحان البرز و استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1398/99 از ساعت 18:15 امروز(دوشنبه 8 مهر 1398) در ورزشگاه انقلاب کرج با قضاوت سیدمهدی سیدعلی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.گل اول این بازی را پاپی در دقیقه 38 برای گل ریحان به ثمر رساند و گل تساوی استقلال را دیوسالار در دقیقه 43 به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

ترکیب گل ریحان: حجت صدقی، علی محمدی، علیرضا ارجمندیان، محمد پاپی، محمدحسین مهرآزما، حمیدرضا دیوسالار، مصطفی اکرامی، کیانوش میرزایی، محمد امین درویشی، سید امین نظامی پور، سید محسن حسینی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، علی دشتی، مرتضی تبریزی

دقیقه 4: مهدی قائدی در موقعیت تک به تک با دروازه بان گل ریحان قرار گرفت که نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه 10: ضربه کاشته گل ریحان به دیواره دفاعی استقلال برخورد کرد.

دقیقه 15: ارجمندی پا به توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد و شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20: پاس عمقی زکی پور در محوطه جریمه به قائدی رسید که او نتوانست توپ راکنترل کند و یک فرصت خوب دیگر برای استقلال از دست رفت.

دقیقه 21: شوت قائدی از پشت محوطه جریمه را حجت صدقی دروازه بان تیم گل ریحان مهار کرد.

دقیقه 26: پاس خوب قائدی از روی یک توپ ربایی و فرار تماشایی درمحوطه جریمه و در موقعیتی تک به تک با دروازبان به داریوش شجاعیان رسید که شوت او بعد از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 30: ضربه کاشته استقلال از جناح راست محوطه جریمه را شجاعیان روی دروازه فرستاد که مدافعان توپ را دفع کردند و تبدیل به یک ضد حمله برای گل ریحان شد!

دقیقه 32: ارسال خطرناک بازیکنان گل ریحان از سمت چپ یک فرصت گلزنی برای این تیم ایجاد کرد که دروازه بان استقلال در دو مرحله توپ را مهار کرد.

دقیقه 38: اوت دستی بلند بازیکن گل ریحان را مدافع استقلال با ضربه سر شیرجه ای به بیرون محوطه جریمه فرستاد اما اشتباه قائدی در دادن پاس توپ را به محمد پاپی رساند که او از راه دور با یک شوت زیبا دروازه استقلال را باز کرد. در صحنه گل حسینی ابتدا جهت توپ را اشتباه تشخیص داد بنابراین نتوانست عکس العمل مناسبی داشته باشد.

دقیقه 40: شوت فرشید اسماعیلی را از داخل محوطه جریمه دروازه بان گل ریحان به خوبی دفع کرد.

دقیقه 43: ضربه کرنر استقلالی ها بعد از برخورد به پای کریمی به دانشگر رسید و این مدافع توپ را شوت کرد که توپ در میانه راه به پای حمید رضا دیو سالار خورد تا یک گل به خودی به نام او ثبت شود و بازی یک بر یک مساوی شود.

دقیقه 2+45: سوت پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برق استادیوم رفت/ احتمال لغو بازی گل ریحان و استقلال جدی شد

د سپتامبر 30 , 2019
به گزارش مشرق، در ابتدای نیمه دوم دیدار تیم‌های استقلال و گل ریحان البرز برق ورزشگاه به صورت کامل قطع شد و سروصدای عجیبی توسط تماشاگران ایجاد شد. بعد از این اتفاق بازیکنان سرگردان در میانه زمین باقی مانده و منتظر روشن شدن پروژکتورها شدند اما نه تنها ای...