مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل نساجی؛ بدون ریسک راه انتقام را هموار کن!

ترکیب استقلال مقابل نساجی

ترکیب استقلال(تاج) ایران در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 1401/1402 مقابل نساجی مازندران  مشخص شد.

           

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران برای دیدار مقابل نساجی قائمشهر (استان مازندراندر مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 1401/1402 که از ساعت 18:30 امروز(چهارشنبه 3 خرداد 1402) در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور هواداران پرشور آبی پوش برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری.

ترکیب استقلال مقابل نساجی

به گزارش استقلال نیوز، استقلال امروز در حالی در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف نساجی می رود که در عین شایستگی لیگ را در رده سوم به پایان رساند و در رقابت های حذفی سخت به دنبال کسب مقام قهرمانی است. ساپینتو و شاگردانش امروز می خواهند هم انتقام باخت سال قبل در نیمه نهایی جام حذفی را از قائمشهری ها بگیرند و هم در فینال احتمالی با سرخ پوشان شایستگی های خود را به اثبات برسانند.

ریکاردو ساپینتو امروز با همان ترکیب همیشگی و با یک تغییر اجباری آن هم به دلیل محرومیت سعید مهری از این دیدار، بازیکنانش را راهی مصاف با نساجی می کند تا نشان دهد برای بدست آوردن جام قهرمانی ریسک نخواهد کرد.

* سید حسین حسینی بعد از استراحت مقابل تراکتور امروز هم سنگربان و کاپیتان آبی ها خواهد بود.

عارف غلامی و رافائل سیلوا زج محبوب ساپینتو در نیم فصل دوم لیگ برتر، امروز هم خط دفاعی آبی پوشان مقابل نساجی را تشکیل می دهند. در سمت چپ خط دفاعی جعفر سلمانی و در راست صالح حردانی به بازی گرفته شده اند.

در مرکز زمین روزبه چشمی هافبک دفاعی خواهد بود و مهدی مهدی پور در غیاب سعید مهری در کنار آرش رضاوند وظیفه سنگینی برای میدان داری و موقعیت سازی برای مهاجمان بر عهده خواهد داشت.

در خط حمله سه نفره استقلال هم مطابق بازی های قبل ترکیب آشنای مهدی قایدی، محمد محبی و امیر ارسلان مطهری به دنبال باز کردن دروازه نساجی و صعودی مقتدرانه به فینال خواهند بود. 

** نیمکت نشینان استقلال در این بازی عبارتند از: سینا سعیدی فر، محمد حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، امید حامدی فر، محمدحسین زواری، زبیر نیک نفس، امیرعلی صادقی، پیمان بابایی، سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار با نساجی: اشتیاق من ماندن در استقلال است!

داوران مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص شدند؛ داور گنبد کاووسی قاضی دیدار استقلال و نساجی!

مرحله 1/4 جام حذفی/ بدشانسی های اعصاب خورد کن استقلال در جم؛ طلسم پارس جنوبی در دقیقه 97 شکست!

دیدارهای استقلال در فصل 1401/02

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زمان و محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

چ مه 24 , 2023
سازمان لیگ زمان و ورزشگاه دیدار فینال جام حذفی فوتبال فصل 1401/1402  را اعلام کرد.          به گزارش استقلال نیوز،  به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران درباره فینال مسابقات جام حذفی فوتبال ...