مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ برتری استقلال مقابل نساجی در نیمه نخست؛ با ۲ گل بهار شد!

استقلال 2-0 نساجی

نیمه نخست دیدار تیم‌های  استقلال(تاج) ایران و نساجی مازندران با برتری شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال(تاج) ایران  و نساجی قائمشهر  (استان بوشهر)  در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 1401/1402 از ساعت 18:30 امشب(جهارشنبه 3 خرداد 1402) در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت حسن اکرمی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر 0 آبی پوشان به پایان رسید.

آرش رضاوند در دقیقه 25 و علیرضا ابراهیمی (گل به خودی) در دقیقه 35 گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال(تاج): سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب نساجی مازندرانعلیرضا حقیقی، احسان قهاری، سعید غلامعلی‌بیگی، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی، محمدرضا مهدی‌زاده و رضا جعفری.

دقیقه 6: آرش رضاوند در مرکز زمین صاحب توپ شد و پس از طی کردن چند متر، از پشت محوطه جریمه نساجی اقدام به شوت‌زنی کرد که شوت هافبک استقلال از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت.

دقیقه 12: مهدی قایدی در سمت راست محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که ضربه اول مهاجم استقلال را مدافعان برگشت دادند و توپ برگشتی به خود قایدی رسید و ضربه بعدی بازیکن استقلال را هم علیرضا حقیقی گرفت.

دقیقه 17: جعفر سلمانی در محوطه جریمه نساجی، محمد محبی را صاحب توپ کرد و ضربه وینگر استقلال با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: مهدی مهدی‌پور پشت محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد و پس از چرخش به سمت دروازه حقیقی شوت زد که با اختلاف خیلی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23: مهدی قایدی از فاصله 25 متری اقدام به شوت زدن به سمت دروازه نساجی کرد که شوت قایدی را حقیقی از کنج دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 25: ضربه کرنر  ارسالی مهدی‌پور را با ضربه سر مطهری در دهانه دروازه به رضاوند رسید و هافبک استقلال با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد.

دقیقه31: ایوب کلانتری با خطا روی محمد محبی نخستین کارت زرد بازی را از حسن اکرمی دریافت کرد.

دقیقه 33: احمد موسوی پشت محوطه جریمه استقلال، رضا جعفری را صاحب توپ کرد ولی ضربه زمینی جعفری با اختلاف خیلی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: آرش رضاوند قصد داشت که با یک پاس عمقی قایدی را در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ کند که با اشتباه علیرضا ابراهیمی توپ وارد دروازه نساجی شد.

دقیقه 37: مهدی مهدی‌پور با خطای روی متین کریم‌زاده در پشت محوطه جریمه استقلال، اخطار گرفت.

دقیقه 41: حسن اکرمی پس از اعتراض علیرضا ابراهیمی به مدافع نساجی کارت زرد داد.

دقیقه 42: نساجی توانست یکی از گل‌های استقلال را پاسخ دهد که توسط داور به درستی آفساید گرفته شد.

دقیقه 44: جعفر سلمانی پشت مدافعان نساجی در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه بازیکن استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 2+45: شوت قایدی با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

دقیقه 2+45: سوت پایان نیمه نخست با برتری آبی پوشان با دو گل. 

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

            


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل نساجی؛ بدون ریسک راه انتقام را هموار کن!

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار با نساجی: اشتیاق من ماندن در استقلال است!

داوران مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص شدند؛ داور گنبد کاووسی قاضی دیدار استقلال و نساجی!

مرحله 1/4 جام حذفی/ بدشانسی های اعصاب خورد کن استقلال در جم؛ طلسم پارس جنوبی در دقیقه 97 شکست!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ نساجی را در مسیر رسیدن به فینال له کردیم؛ استقلال و ساپینتو از جام حذفی فقط قهرمانی می‌خواهند

چ مه 24 , 2023
تیم فوتبال استقلال(تاج) در دیداری انتقامی با برتری مقابل نساجی مازندران به فینال جام حذفی صعود کرد. به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های  استقلال(تاج) ایران  و نساجی مازندران در مرحله نبمه نهایی جام حذفی فصل 1401/1...