مرتضی تبریزی بهترین گلزن استقلال شد

تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر را با یک پیروزی خفیف و با حداقل تفاضل گل مقابل تیم سپیدرود در ورزشگاه آزادی به پایان رساند تا با این نتیجه سپیدرود به لیگ یک سقوط کرده و شاگردان مجیدی کارشان را با ایستادن روی پله سوم به اتمام رسانند.

با اتفاقاتی که در این بازی افتاد، مرتضی تبریزی عنوان بهترین گلزن فصل استقلال را به خود اختصاص داد و وریا غفوری که یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم است، دومین پنالتی خود را در این فصل از دست داد تا پنالتی خراب کن ترین بازیکن استقلال باشد.

آبی پوشان در این فصل ۴ پنالتی از دست دادند که سهم وریا غفوری ۲ پنالتی بود. فرشید اسماعیلی و محسن کریمی هم دیگر استقلالی‌هایی بودند که پنالتی از دست دادند.

به برخی از آمار و ارقام این تیم در زیر اشاره می‌کنیم.

گل زن ترین بازیکن

مرتضی تبریزی که از هفته سوم به استقلال پیوست و فراز و نشیب‌هایی هم در این تیم داشت و حتی تا آستانه جدایی از جمع آبی پوشان پیش رفت، با گلی که در دیدار با سپیدرود به ثمر رساند جمع گل‌های زده‌اش را به عدد ۵ رساند تا با این تعداد گل بهترین گلزن این فصل استقلال باشد.

وریا غفوری و آیاندا پاتوسی با ۴ گل، فرشید باقری، مهدی قائدی و ایسما با ۳ گل، دیگر گلزنان برتر استقلال بودند.

تأثیرگذارترین بازیکن

وریا غفوری به همراه آیاندا پاتوسی هر کدام با ۴ گل و ۴ پاس گل تأثیرگذارترین بازیکن این فصل استقلال بودند و بعد از این دو بازیکن، فرشید باقری با ۳ گل و ۵ پاس گل دیگر بازیکن تأثیرگذار این تیم می‌باشد.

بهترین پاسور

فرشید باقری با ۵ پاس گل بهترین پاسور این فصل آبی پوشان شد و وریا غفوری به همراه آیاندا پاتوسی با ۴ پاس گل دیگر گل سازان برتر این تیم بودند.

خشن‌ترین بازیکن

روزبه چشمی مدافع ملی پوش آبی پوشان با ۷ اخطار خشن‌ترین بازیکن این فصل استقلال شد و پس از وی محمد دانشگر با ۵ اخطار و یک اخراج دومین بازیکن خشن این تیم شد.

پر کار ترین بازیکن

در این فصل ۳۱ بازیکن برای استقلال به میدان رفتند که در بین این بازیکنان پژمان منتظری با ۲۲۵۰ دقیقه حضور در میدان پر کار ترین بازیکن شد.

علی کریمی با ۲۱۸۲، وریا غفوری با ۱۸۹۸، محمد دانشگر با ۱۸۴۲ و میلاد زکی‌پور با ۱۷۸۸ دقیقه حضور در میدان دیگر بازیکنان پر کار استقلال بودند.

کمترین دقیقه حضور در میدان نیز به رضا کریمی با تنها ۴۰ دقیقه بازی تعلق می‌گیرد. کریمی با ۴۰ دقیقه حضور در میدان یک گل هم برای این تیم زد.

پس از کریمی، میثم تیموری با ۱۰۰ و محسن کریمی با ۱۰۶ دقیقه حضور در میدان در رده‌های بعدی هستند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داور دیدار آسیایی استقلال مشخص شدند؛ داور کره ای قاضی دیدار العین امارات و استقلال ایران!

ش مه 18 , 2019
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری دیدار العین امارات و استقلال ایران مشخص شدند. به گزارش استقلال نیوز، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری دیدار العین امارات و استقلال ایران مشخص شدند. این دیدار روز دوشنب...