مراسم چهارمین سالگرد سرطلایی استقلال برگزار شد؛ آبی ها سنگ تمام گذاشتند

مظلومی سالگرد

مراسم چهارمین سالگرد زنده یاد غلامحسین مظلومی صبح امروز بر سر مزار آن مرحوم برگزار شد.

به گزارش استقلال نیوز،مراسم چهارمین سالگرد درگذشت زنده یاد غلامحسین مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال و فوتبال ایران معروف به سر طلایی، صبح امروز(پنجشنبه) در بهشت زهرا تهران و به همت باشگاه استقلال برگزار شد.

* در این مراسم سرپرست باشگاه استقلال، امیر حسین فتحی، معاونان باشگاه استقلال، پرویز مظلومی، جمعی از هواداران و پیشکسوتان و خانواده آن مرحوم حضور داشتند.

* بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال نیز با یک اتوبوس و به صورت دسته جمعی در مراسم سالروز درگذشت مرحوم غلامحسین مظلومی حاضر شدند.

* از بین استقلالی ها تنها میلاد زکی پور، روح الله باقری و دکتر ستوده در این مراسم غایب بودند.

* پیشکسوتان زیادی، بالاخص از هم دوره‌ای های مرحوم مظلومی، در این مراسم حضور به عمل آوردند و یاد سرطلایی فوتبال استقلال و ایران را زنده نگه داشتند.

* امید مظلومی فرزند ارشد مرحوم غلامحسین مظلومی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در حاشیه مراسم زنده یاد مظلومی، گفت:

از آقای فتحی و باشگاه استقلال تشکر می کنم که این مراسم را آبرومند برگزار کردند. این کاری بود که قبلا ندیده بودیم و خیلی مراسم خوبی برگزار شد و باید از همه زحمتکشان تشکر کنم که یاد و خاطره پدرم را زنده نگه داشتند.

از مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال درخواست می کنم که قدر پیشکسوتان و موسفید ها را بداند. از طرف خودم و خانواده ام نیز از مدیران باشگاه استقلال که این مراسم را برگزار کردند، قدردانی می کنم.

در حال بروز رسانی...

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرویز مظلومی: برای جذب بازیکن اول باید تکلیف 3 بازیکن خارجی مشخص شود؛ امیدوارم بازنشسته ها کوتاه بیایند و پست خود را ترک کنند

پ نوامبر 22 , 2018
سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: غلام&...