مذاکرات استقلال با لیست جدید در پنجره بسته!

به گزارش مشرق، احمد مددی در جریان جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: باشگاه استقلال با صلاحدید خودش اقدام به مذاکره با بازیکنان کرده، البته پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است و ابتدا باید پنجره باز شود تا ببینیم تکلیف چه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مجیدی در تمرین استقلال حاضر شد

وی در خصوص اینکه استقلال برای تکمیل لیست آسیایی خود فقط ۸ روز مهلت دارد و چه زمانی پنجره باز می‌شود، عنوان کرد: پنجره نقل و انتقالاتی ما به زودی باز می‌شود. مبلغی باید به یکی از طلبکاران خارجی( بویان) پرداخت کند و بعد از آن پنجره‌ها باز خواهد شد.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا سرانجام مجیدی لیستی به باشگاه داده یا خیر گفت: واقعا لیستی از طرف کادر فنی به باشگاه داده نشده است. 

وی در خصوص اینکه مجیدی مدعی شده لیست را به باشگاه داده اظهار داشت: نه اینگونه نیست.

مددی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و ارقام سنگینی که بازیکنان به باشگاه‌ها پیشنهاد داده‌اند عنوان کرد: بله این واقعیت دارد، عددهای پیشنهادی واقعا غیر معقول است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان بازگشت استراماچونی است یا خیر گفت: من در جریان این موضوع نیستم.

معاون استقلال در خصوص اینکه آیا مدیران استقلال برای تخفیف به ایتالیا رفته بودند یا برای مذاکره تصریح کرد: من فکر می‌کنم صحبت‌های سعادتمند را یکبار دیگر بشنوید متوجه می‌شوید که شفاف سازی صورت گرفته است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازگشت ۲ غایب دربی در روز توصیه‌های مجیدی

د آگوست 31 , 2020
به  گزارش مشرق، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بعد از ۲ روز تعطیلی با حضور فرهاد مجیدی برگزار شد. سرمربی استقلال که بعد از دیدار با پرسپولیس اعلام کرد از سمت خود کنار رفته است بعد از چند روز غیبت در تمرین تیمش حاضر شد. مجیدی قبل از شروع تمرین از ب...