مدیران استقلال صادق نیستند

به گزارش مشرق، رضا رجبی اظهار داشت: در فوتبال همیشه مهمترین مقطع هر فصلی پیش فصل است. تیم‌هایی می‌توانند در طول فصل موفق باشند که پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشته باشند. این یک اصل در فوتبال دنیا است و همه تیم‌ها به آن پایبند هستند. این در حالی است که تیم استقلال که باید مدعی قهرمانی باشد هنوز سرمربی خود را نمی‌شناسد.

بیشتر بخوانید:

بین استقلال و پرسپولیس تبعیض قائل می‌شوند

کاپیتان سابق آبی پوشان اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات بزرگ این باشگاه بزرگ، بی صداقتی است. این باشگاه یک گره کور دارد که این گره تنها به دست مدیرانش باز می‌شود و ابزار لازم برای باز کردن این گره، صداقت است.

مدافع پیشین استقلال در خصوص پیامی که منتظری منتشر کرد و زمزمه‌های جدایی در آن سر داده بود بیان داشت: بخشی از صحبت‌های منتظری را نمی‌توانم قبول کنم. چون تیمی که هنوز سرمربی ندارد چطور می‌تواند در خصوص خواستن و نخواستن بازیکن تصمیم بگیرد؟ ضمن اینکه مگر می‌شود بازیکنی با مشخصات منتظری را نخواست؟ منتظری اگر این فصل نبود استقلال همین میزان از موفقیت را هم نمی‌توانست کسب کند.

وی افزود: از یک سو می‌گویند مجیدی تیم را می‌بندد و مجیدی هم می‌گوید منتظری را می‌خواهد، از سوی دیگر منتظری هم آدمی نیست که حرف بی ربطی بزند. حتماً او هم چیزی احساس کرده که چنین پیامی را منتشر می‌کند. این رفتار و گفتارها دچار تناقض است و انسان را سر در گم می‌کند.

رجبی در خصوص الزام استفاده از کمیته فنی در باشگاه گفت: این خیلی خوب است که کمیته فنی از حالت تشریفاتی خارج شده است. حالا که کمیته فنی تثبیت شده، باید قدری هم صیقل بخورد. اعضای این کمیته فنی باید کاملاً به روز باشند و صحبتهای آنها هم هماهنگ باشد تا خللی در کار باشگاه ایجاد نشود.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: کمیته فنی باید قدرت تصمیم گیری داشته باشد و تصمیماتی که در این کمیته گرفته می‌شود باید توسط عوامل اجرایی اجرا شود. سرمربی تیم هم چه ایرانی باشد چه خارجی، مجیدی باشد یا استراماچونی یا هر مربی دیگری، باید زیر نظر کمیته فنی کار کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرمربی جدید استقلال انتخاب شد +عکس

ج ژوئن 7 , 2019
به گزارش مشرق، علی خطیر معاون باشگاه استقلال با انتشار این عکس و نوشتن کلمه «پایانی» در صفحه اینستاگرامش، به نوعی خبر از عقد قرارداد قطعی با استراماچونی سرمربی جوان و ایتالیایی داد. ‌ Let's block ads! (Why?)...