مدافع استقلال در تیررس تیم هندی

به گزارش مشرق و به نقل از سایت «ترانسفر مارکت»، شایعاتی در فضای مجازی مطرح می‌شود که باشگاه اف سی گوا هند به دنبال روزبه چشمی، مدافع استقلال ایران است. اما به دلیل نبود گزارش‌های مشخص، درباره صحت این اخبار شک وجود دارد.

 

سایت « TMIndia» مدعی شده که باشگاه اف سی گوا به دنبال این مدافع ملی پوش ایرانی است اما درخواست مالی بالای روزبه مانع از انتقال این بازیکن به تیم قهرمان لیگ هند شده است. این بازیکن ۲۶ ساله یکی از مهره های کلیدی استقلال تهران است و عضو تیم ملی ایران نیز است. او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در اولین بازی ایران مصدوم شد.

بازیکنانی با توانایی روزه می‌توانند به اف سی گوا کمک کنند. اولا باشگاه هندی می تواند از او به عنوان سهمیه آسیایی استفاده کند. علاوه بر این اف سی گوا در فصل آینده می خواهد در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند و نیاز به یک بازیکن آسیایی دارد. از ۴ سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا یکی از آنها باید آسیایی باشد به همین خاطر روزبه می تواند انتخاب خوبی باشد.

همچنین چشمی می‌تواند با تجربه ای که دارد در اولین حضور گوا در لیگ قهرمانان آسیا موثر باشد. مدافع استقلال در ۳ دوره لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده و ۱۴ بازی برای تیمش در این رقابت‌ها انجام داده است. در کل تجربه این بازیکن ایرانی می تواند به کمک تیم جوان گوا بیاید.

اگر این انتقال رخ دهد، خط دفاع تیم گوا به شدت قدرتمند می شود. با جذب روزبه، خوان فیراندو، سرمربی گوا می‌تواند با استفاده از ۳ سهمیه دیگرش باعث تقویت تیمش شود. در لیگ برتر فوتبال هند بازیکنان خارجی زیادی وجود دارد و حضور چشمی می تواند به نفع لیگ هند باشد و خط دفاع گوا باشد.

تلاش مدیریت باشگاه گوا برای شناسایی و جذب این بازیکن ملی پوش ایرانی قابل تحسین است. در صورت موفقیت آمیز بودن این انتقال نه تنها گوا بلکه لیگ هند نیز سودمند خواهد شد. همیشه این شانس برای لیگ هند وجود ندارد که بازیکنی ملی پوش با ۲۶ سال که در جام جهانی شرکت کرده به اینجا بیاید. بدون شک حضور بازیکنانی مثل روزبه می تواند برای لیگ هند مفید باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ حضور استقلالی ها در نظر سنجی AFC؛ پرداخت مطالبات بازیکنان جا مانده

پ مه 7 , 2020
پس از کش و قوس های فراوان سرانجام پرداختی مطالبات تعدادی از بازیکنان استقلال که به دلیل مشکلات بانکی به تعوبق افتاده بود به حساب آنها واریز شد.   به گزارش استقلال نیوز، با تلاش احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال سرانجام پرداخ...