مخالفت دو تیم استقلال و پرسپولیس با فروش بلیت توسط ورزشگاه آزادی

به گزارش مشرق، حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا سبب شد تا مسئولان ورزشگاه آزادی تصمیم به بازسازی و مرمت این مجموعه بگیرند.

مسئولان ورزشگاه آزادی گیت های الکترونیکی را برای ورود تماشاگران در نظر گرفتند تا شاهد فروش بلیت‌های کاغذی نباشیم اما مشکلات مربوط به تأمین ارتباطات این گیت ها سبب شد تا بار دیگر چنین پروژه‌ای خاک بخورد.

با این حال آسیب‌های وارد شده در فصل جاری قابت های لیگ برتر توسط هواداران تیم‌ها به استادیوم آزادی باعث شده است تا بار دیگر صحبت‌هایی در خصوص احتمال فروش بلیت توسط این مجموعه به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید:

گیت‌های ورزشگاه آزادی خاک می‌خورد

مسئولان ورزشگاه آزادی در حالی تصمیم دارند فروش بلیت بازی‌های تیم‌های لیگ برتری را در اختیار بگیرند که هیچکدام از مدیران عامل باشگاه‌ها حاضر به این موضوع نیستند.

طبق قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز باشگاه‌ها که شرکت‌های تجاری محسوب می‌شوند باید بلیت فروشی را خودشان در اختیار داشته باشند و هیچگونه نهاد و سازمان دیگری حق و حقوق آن را بر عهده نگیرد.

مدیران عامل پرسپولیس و استقلال تهران مخالفت صریح خود مبنی بر واگذاری بلیت فروشی به مجموعه ورزشی آزادی را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند و حاضر نیستند شریک جدیدی را به یکی از منابع درآمدزایی خود اضافه کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی کریمی: مگر می‌شود از نتایج استقلال ناراحت نباشم؟

ی مه 5 , 2019
به گزارش مشرق، علی کریمی در خصوص دیدار حساس استقلال مقابل الدحیل شرایط آبی‌پوشان در لیگ برتر در فاصله دو هفته به پایان مسابقات و … صحبت‌های زیر را انجام داد:* استقلال بازی حساسی مقابل نماینده قطر دارد. شرایط را چطور می‌بینی؟ به نظرم تمام بازی‌های مهمی...