محمد کاظمی مدرک رو کرد/ شیخ مصدوم است؛ قهری در کار نبوده و نیست!

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال(تاج) نسبت به خبر کذب یکی از خبرگزاری ها در خصوص مهاجم اهل مالی این تیم واکنش نشان داد.

       

به گزارش استقلال نیوز، محمد کاظمی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال(تاج) در استوری اینستاگرام خود با انتشار مدارک پزشکی شیخ دیاباته نسبت به شایعه پراکنی و حاشیه سازی یکی از خبرگزاری ها واکنش نشان داد و عنوان کرد فردا صبح باشگاه استقلال از این رسانه خاص که هذفی جز تخریب استقلال ندارد شکایت خواهد کرد.

استوری مدیر رسانه ای باشگاه استقلال

به گزارش استقلال نیوز، این خبرگزاری در خبری کذب با ادعای اینکه شیخ دیاباته به دلیل مسائل مالی قهر کرده است و از سفر با استقلال به شهر مسجد سلیمان سرباز زده است قصد حاشیه سازی برای این تیم را داشت.

متاسفانه این اولین بار نیست که این خبرگزاری با سردبیر به ظاهر استقلالی اش برای استقلال بزرگ حاشیه سازی می کند.

این خبرگزاری ابتدا این خبر حاشیه ای را با تیتر "خبر ویژه/ دیاباته مصدوم نیست، قهر کرده است!" در کانال تلگرام و سایت خود منتشر کرد 

خبر کذب در مورد دیاباته

اما پس از تهدید مدیر رسانه ای باشگاه استقلال مبنی بر شکایت، این خبرگزاری تیتر خبر را در سایت خود به  "شایعه در شهر؛دیاباته مصدوم نیست، قهر کرده است!" تغییر داد و همچنین متن خبر را دستکاری کرد تا شاید اینگونه خود را از اتهامات وارده مبرا سازد!

خبر کذب در مورد دیاباته

به گزارش استقلال نیوز، بعد از اشاره به فعالیت های اخیر سایت "طرفداری" به عنوان حاشیه ساز علیه استقلال حالا به سایت "فوتبالی" اشاره می کنیم که هر چه به ذهن خودشان می رسد را از زبان شیخ تاج مطرح می کنند! گویا حالا سناریوی جدید ناراضی نشان دادن شیخ دیاباته است.

باشگاه استقلال می بایست علیه این خبرگزاری ها اعلام شکایت کرده و از راه قانونی مقابل این حاشیه سازی ها بایستد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال خبر مصدومیت دیاباته را تایید کرد/ شایعه قهر دیاباته کذب است؛ از حاشیه سازان شکایت می کنیم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خداحافظ رقیب...

چ ژانویه 27 , 2021
مهرداد میناوند پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس دارفانی را وداع گفت. به گزارش استقلال نیوز، مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد. خبرگزاری استقلال نیوز ضمن ...