محمد نوری: با شکست حریفان تو دهنی بزرگی به AFC‌ بزنیم؛ متأسفانه کسی را نداریم تا از حق‌مان دفاع کند

محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در بحث حُکم ممنوعیت میزبانی که کاملا ظالمانه است متاسفانه ما کسی را نداریم که از حقمان دفاع کند پس بهتر است در زمین بی طرف بازی کنیم و با شکست حریفان تو دهنی بزرگی به AFC بزنیم.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص خروجی جلسه امروز صبح تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با اسماعیل خلیل زاده توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* جلسه با خلیل زاده مثبت بود

جلسه مثبتی بود و از خلیل‌زاده خواسته شد که باشگاه برای پیشکسوتان ارزش قائل شود و اگر مشاوره‌ای نیاز باشد، پیشکسوتان بهترین گزینه برای ارائه راهکار هستند. البته پیشکسوتان حق دخالت ندارند و هر کسی باید طبق وظایفش عمل کند. در عین حال پیشکسوتان هم چیزی جز توجه کردن نمی‌خواهند و خواهان موفقیت تیم هستند.

از فرهاد مجیدی حمایت خواهیم کرد

به خلیل‌زاده اعلام کردیم که هر کمکی از دست‌مان بر بیاید، برای تیم انجام می‌دهیم تا استقلال حضوری قدرتمندانه در نیم‌فصل دوم داشته باشد. از فرهاد مجیدی نیز حمایت کردیم، چرا که اعتقاد داریم با توجه به جدایی استراماچونی، حضور هر فردی در این شرایط کار را برای‌اش سخت می‌کرد.

* در بحث انتخاب سرپرست باید منافع استقلال حفظ می‌شد

امروز همچنین به بحث انتخاب سرپرست جدید تیم اشاره کرده و گفتیم که با وجود احترام خاص برای سعید رمضانی، می‌توانستید یک فرد از دل پیشکسوتان و کسی را که برای استقلال بازی کرده است، به‌عنوان سرپرست انتخاب کنید. رمضانی انتخاب مجیدی بوده است، اما باید منافع استقلال حفظ می‌شد.

 * متأسفانه کسی را نداریم تا از حق‌مان دفاع کند

AFC حکم ظالمانه‌ای داده است، اما کشورهای عربی و به خصوص عربستانی‌ها لابی‌های قدرتمندی دارند. ما متأسفانه کسی را نداریم تا از حق‌مان دفاع کند. از نظر من، بهتر است در کشور بی‌طرف با حریفان بازی کنیم تا با شکست دادن رقیبان‌مان تو دهنی بزرگی به AFC‌ بزنیم، مخصوصاً دیدار برابر الکویت که بازی از سوی آنها شروع شد.

 اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

محمد نوری: مدیران استقلال همیشه با تمصمیات عجیبشان ما را شگفت زده می کنند؛ معادلات باشگاه را فتحی تعیین می کند!

محمد نوری: دست استراماچونی روی نیمکت خالی است؛ بازی با سپاهان بهترین آزمون برای آبی پوشان بود

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسماعیل خلیل زاده: سفارت های داخل ایران شاهد امنیت کشورمان هستند؛ به هیچ عنوان در کشور دیگری بازی نخواهیم کرد

د ژانویه 20 , 2020
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: رایزن ها و سفارت های کشورهای آسیایی که در ایران هستند می توانند به AFC شهادت بدهند که ایران کشوری امن است.     به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص جلسه ...