محمد نوری: اول به دنبال قهرمانی پرسپولیس بودند؛ بهتر است این فوتبال را تعطیل کنند!

محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: در دیدار مقابل صنعت نفت به غیر از پاتوسی، بقیه هافبک‌های استقلال شرایط خوبی نداشتند و مهاجمان نیز با صلابت نبودند.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص بازی استقلال تهران مقابل نفت آبادان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی کردن قائدی و منشا در ترکیب ثابت اشتباه بود

در این بازی فکر می‌کنم استقلال از لحاظ ترکیب خوب نبود. بازی کردن قائدی از ابتدا اشتباه بود چون او از نظر فیزیکی ضعیف است و باید در نیمه دوم یا دقیقه ۶۰ به بعد که حریف خسته می‌شود به زمین بیاید. وقتی که روح‌الله باقری وارد زمین شد شرایط تیم عوض شد و خط حمله جان گرفت. منشا هم از نظر بدنی آمادگی لازم را نداشت و به همین خاطر فکر می‌کنم بازی کردن او نیز اشتباه بود.

* تنها تعویض روح‌الله باقری خوب بود

صنعت نفت در ۲۰ دقیقه اول خوب بود، اما استقلال رفته رفته به بازی مسلط شد و در نیمه دوم بازی را به دست گرفت. استقلال احتیاج به برد داشت، چون اگر می‌برد می‌توانست به صدر جدول نزدیک شود، اما حالا برای سهمیه گرفتن هم کارش سخت شده است. من برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت دارم، او همبازی من در استقلال بوده اما فکر می‌کنم تعویض‌های او کلیشه‌ای بود. تنها تعویض روح‌الله باقری خوب بود و من نمی‌دانم در ابتدا روی نیمکت نشست. به غیر از پاتوسی، بقیه هافبک‌های استقلال شرایط خوبی نداشتند و مهاجمان نیز صلابت لازم را نداشتند.

* بهتر است این فوتبال را تعطیل کنند

داور به ناحق گل را مردود اعلام کرد چون توپ به اوت نرفته بود. بهتر است این فوتبال را تعطیل کنند. چیدمان داوران چگونه است؟ گل استقلال سالم بود، شاید از بیرون برنامه‌ریزی شده است. این فوتبال کثیف شده است. بعد از ماجرای فروزان می‌بینیم که مسائل مختلف یکی یکی رو می‌شود. به اعتقاد من از اول به دنبال قهرمانی پرسپولیس بودند. بازی آنها را هم امشب دیدم. پنالتی که برای آنها گرفته شده بود پنالتی نبود.

* وزارت ورزش پشتیبان پرسپولیس است

وزارت ورزش پشتیبان پرسپولیس است. همه‌جوره به استقلال ضربه زدند. دو سال پشت سر هم پرسپولیس قهرمان شد و آقایان در وزارت ورزش در فدراسیون و کمیته داوران باید خوشحال باشند. استقلال استحقاق برد در این بازی را داشت، اگر آن گل را داور می‌گرفت ۳ امتیاز بازی به استقلال می‌رسید و الان شرایط خوبی در بالای جدول داشت اما این اتفاق نیفتاد و من به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و… تبریک می‌گویم.

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ خلاصه دیدار نفت آبادان 0-0 استقلال

ش مه 11 , 2019
فیلم/ خلاصه دیدار نفت آبادان 0-0 استقلال - مشرق نیوز ...