محمدرضا ناصری: آرزوی هر بازیکنی بازی برای استقلال است؛ امیدوارم نظر استراماچونی را جلب کنم

محمدرضا ناصری

محمدرضا ناصری دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال مشکی‌پوشان خراسان امیدوار است که نظرسرمربی استقلال را برای حضور در این تیم جلب کند.

به گزارش استقلال نیوز، محمدرضا ناصری دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال مشکی‌پوشان  که روز پنجشنبه و در نیمه دوم دیدار دوستانه تیم فوتبال استقلال برابر ماشین‌سازی برای آبی‌پوشان به میدان رفت، درباره حضورش در تمرینات استقلال با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* حضور در تمرینات استقلال؟

در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و طبق خواسته مسئولان باشگاه استقلال در تمرین این تیم حاضر شدم. حتی در بازی دوستانه با ماشین‌سازی هم 20 دقیقه برای استقلال بازی کردم. قرار است در هفته جاری هم در تمرین استقلال شرکت کنم و منتظر تصمیم باشگاه و کادر فنی هستم.

* چقدر احتمال می‌دهی مورد تأیید کادر فنی استقلال قرار بگیری؟

آرزوی هر بازیکنی است که در استقلال بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. به هر حال این شانس را دارم که خودم را نشان بدهم و امیدوارم در نهایت نظر مثبت استراماچونی را جلب کنم.

 اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چراغ سبز استراماچونی به دو بازیکن

ج آگوست 2 , 2019
به گزارش مشرق، هفته گذشته بود که آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال اعلام کرد رضا آذری و زکریا مرادی دو بازیکن جوان استقلال می‌توانند تیم جدید خود را معرفی کنند و بهتر است این 2 بازیکن در تیم های دیگر به دنبال کسب تجربه باشند.  این 2 با...