مجیدی: ملاک من آمادگی بازیکن است نه نام‌ها

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الدحیل قطر در چارچوب مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شرایط بسیار خوب است. تمرینات خوبی داشتیم و همه با انگیزه هستند. مطمئنم بازی خوبی ارائه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا گادوین منشا را در لیست 18 نفره قرار نداده و وضعیت او در استقلال به چه شکل خواهد بود، عنوان کرد: منشا یکی از بازیکنان خیلی خوب این جام است، اما با توجه به اینکه در هفته گذشته با تیم تمرین نداشت او را در لیست قرار ندادیم. منشا توانایی‌های بالایی دارد و قطعاً در بازی‌های آینده از او استفاده خواهیم کرد.

مجیدی عنوان کرد: اینکه چرا منشا چنین شرایطی پیدا می‌کرد برمی‌گردد به بازی ما با تیم پدیده، او در آن بازی در ترکیب اصلی جایی نداشت و گفت شرایط روحی خوبی ندارد و نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. من هم بعد به وی گفتم بازیکن حرفه‌ای نباید به این شکل عمل کند و تحت هر شرایطی اگر در ترکیب اصلی نباشد باید روی نیمکت بنشیند. اگر بازیکنی حتی به خاطر مصدومیت و موارد انضباطی در تمرینات حضور نداشته باشد او را در هنگام بازی در لیست 18 نفره قرار نمی‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برای او و تیمش لیگ قهرمانان آسیا مهم است یا لیگ برتر، اظهار داشت: برای من حتی بازی دوستان استقلال هم مهم است. مطمئنا ما در هر دو جام با تمام توان‌مان شرکت می‌کنیم و با توجه به داشته‌هایی که در اختیار داریم مطمئن هستم که نتایج خوبی در ادامه راه کسب خواهیم کرد.

مجیدی با اشاره به شرایط الدحیل و خط حمله قدرتمند این تیم، خاطرنشان کرد: قطعاً حریف‌مان تیم قدری است و خط حمله خیلی خوبی دارد، اما ما هم تاکتیک مناسب را برای مقابله با این تیم در نظر گرفته‌ایم. اجازه دهید در این مورد صحبت نکنم و در بازی مشخص خواهد شد که چه اندیشه‌هایی داریم.

وی راجع به اینکه آیا شهامت استفاده از بازیکنان جوان را در ترکیب تیمش دارد یا نه، تصریح کرد: ما جوانان خیلی خوبی داریم و من همیشه با آنها صحبت می‌کنم، فرقی نمی‌کند رضا کریمی باشد یا سجاد آقایی یا بقیه نفرات جوان، هر کدام که در تمرینات خوب باشند در بازی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. برای من ملاک اسامی بازیکنان نیست بلکه تلاش و آمادگی آنها در تمرینات مهم است. کریمی هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرد و در بازی قبل به میدان رفت و دیدید خیلی هم عملکرد خوبی داشت. نه او بلکه هر بازیکن دیگری خوب تمرین کند فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ارتباط با نتایجی که استقلال در این فصل کسب کرده و دلایل ناکامی‌ تیمش، گفت: تنها چیزی که می‌توانم الان به شما قول بدهم این است که مطمئناً کادر فنی و بازیکنان تیم همه تلاش خود را خواهند کرد تا در بازی‌های آینده بهترین نتایج را کسب کنیم. در مورد گذشته صحبت کردید و من اصلا به آن فکر نمی‌کنم. تلاش می‌کنیم و امیدوارم در ادامه راه و حتی فصل آینده نتایجی در شأن باشگاه استقلال کسب کنیم.

مجیدی در خصوص شناختش از تیم‌های قطری با توجه به حضورش در لیگ ستارگان قطر گفت: با توجه به اینکه من یک نیم فصل در لیگ قطر بازی کرده‌ام اعتقادم این است که بازیکنان خارجی خیلی خوبی در لیگ این کشور حضور و بیشتر بازی فیزیکی را در دستور کار دارند، ضمن اینکه روی دفاع و حمله سرعت خیلی خوبی دارند و ضد حملات خطرناکی را توسط بازیکنان خارجی خود روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنند. مطمئنا ما فردا برای مقابله با این تاکتیک آنها برنامه‌هایی داریم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چشمی: الدحیل خط حمله قدرتمندی دارد

ی مه 5 , 2019
روزبه چشمی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الدحیل قطر در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گفت:  وضعیت تیم الدحیل معلوم است. خط حمله خیلی قوی دارد اما کادر ما آنها را آنالیز کرده‌ است. فردا در آزادی بازی می‌کنیم و دنبال 3 امتیاز هستیم. وی ...