مجیدی مسئله دو بازیکن سرباز را مدیریت کرد

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در خصوص تساوی استقلال مقابل نساجی در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی جاندار و خوبی بود. هر دو تیم نمایش خوبی را ارائه دادند. تیم نساجی را با ساکت الهامی و کادر فنی‌اش تحسین می‌کنم. 

وی افزود: استقلال طبق روال هفته‌های گذشته بازی خوبی را به نمایش گذاشت و مستحق برد بود. علیرضا حقیقی چهار سیو خیلی خوب داشت و یک توپ استقلال هم به تیرک دروازه حریف خورد. این تیم با همان سیستم سه دفاعه کار کرد، نساجی هم سه دفاعه بود و از نظر تاکتیکی دو تیم در قالب هم بودند اما استقلال تجربه بیشتری داشت، موقعیت‌های بهتری به دست آورد و می‌توانست به گل برسد.

پیشکسوت استقلال گفت: شاید فشار و استرس حفظ صدرنشینی روی بازیکنان تأثیر گذاشته بود که نتوانستند موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنند. در مجموع هر دو تیم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند اما استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد.

بیشتر بخوانید:

بیانیه باشگاه استقلال؛ چرا زودتر از پرسپولیس بازی می‌کنیم!

عالمی در مورد داوری این دیدار و صحنه مشکوک سرنگونی ارسلان مطهری در محوطه جریمه نساجی عنوان کرد: داوری مشکل خاصی نداشت. در مورد آن صحنه هم باید کارشناسان نظر بدهند اما فکر می کنم فرصت بالای ارسلان مطهری باعث شد او کنترل خودش را از دست بدهد.

مهاجم اسبق استقلال در مورد اینکه با تساوی مقابل نساجی روند پیروزی‌های استقلال قطع شد، اظهار داشت: این سومین بازی دور برگشت بود. اتفاق خاصی نیفتاده است. تنها مشکلی که برای استقلال پیش آمد و کادر فنی توانست آن را مدیریت کند بحث سرباز شدن یزدانی و مرادمند بود. این اتفاق می‌تواند ضربه مهلکی به تیم بزند با همه این تفاسیر عارف غلامی برگشت و عملکرد بدی هم نداشت. خط دفاع تیم مقابل نساجی خوب کارکرد ضمن اینکه هافبک‌ها هم به خوبی برای مهاجم موقعیت‌سازی کردند. الان استقلال از لحاظ روحی و روانی در قالب خوبی قرار دارد و مشکل خاصی در روند بازی‌ها نیست.

وی در مورد اینکه استرس کم شدن اختلاف پرسپولیس روی روند خوب استقلال تأثیر بگذارد و آیا این مسئله نگران‌کننده نیست، گفت: اینها جذابیت‌های جدول لیگ است. استقلال باید صلابت خودش را در بازی‌های آینده حفظ کند تا صدرنشین باقی بماند. جذابیت‌های فوتبال به همین اتفاقات است هفته گذشته پرسپولیس مساوی کرد و استقلال برد، این هفته استقلال مساوی کرد و پرسپولیس برد. استقلال می‌تواند از بازی بعد مقابل گل‌گهر که در خانه خودش هم هست دوباره روند بردهایش را آغاز کند. امیدوارم استقلال در هفته‌های آینده در مسیر رو به جلوی خودش قرار بگیرد و پیروزی‌هایش را ادامه بدهد. شرایط عادی و طبیعی است و مشکل خاصی وجود ندارد. به لطف خدا امیدوارم استقلال بتواند این روند را حفظ کند و در پایان فصل به قهرمانی برسد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال نباید خودزنی کند

س مارس 1 , 2022
به گزارش مشرق، هادی شکوری درباره تساوی صفر - صفر استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: استقلال عملکرد خوبی داشت و شایسته پیروزی بود. نساجی تیم دست و پا بسته‌ای نیست و بازی این تیم با ساکت الهامی متحول شده است. استقلال بدشانس بود و امیرحسین حسین‌زاده...